Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: علت اصلی فرود اضطراری پرواز شماره ۵۶۱۷ شرکت هواپیمایی آتا در مسیر تبریز - مشهد در ساری هنوز توسط خلبان اعلام نشده ولی به نظر می‌رسد نقص فنی در هواپیما دلیل اصلی فرود بوده است.
به گزارش فارس،محمدصفایی امروز در گفت‌وگویی در خصوص علت اصلی فرود اضطراری پرواز شماره 5617 شرکت هواپیمایی آتا در مسیر تبریز - مشهد از نوع ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی 82 در ساری اظهار داشت: هنوز علت اصلی فرود را خلبان اعلام نکرده است ولی نقص فنی در هواپیما دلیل اصلی فرود بوده است و شایعاتی از قبیل برودت هوا صحت ندارد. 
وی با بیان اینکه خلبان بعد از متوجه شدن نقص فنی در هواپیما، صلاح دید که فرود در نزدیک‌ترین فرودگاه را داشته باشد، گفت: خلبان نکات ایمنی و ملاحظات فنی را رعایت کرده و بلافاصله بعد از متوجه شدن نقص فنی در فرودگاه ساری نشسته است. 
مدیرکل فرودگاه‌های استان خاطرنشان کرد: این پرواز در ساعت 14/30 دقیقه در فرودگاه ساری نشسته است و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته یک هواپیمای بدون سرنشین از تهران به ساری رفته تا مسافران پرواز شماره 5617 را به طرف مشهد جابه‌جا کند. 
وی افزود: هواپیمای جایگزین به فرودگاه ساری رسیده ولی به علت برودت هوا پرواز نکرده ولی طبق آخرین اخبار رسیده این هواپیما تا 10 دقیقه دیگر پرواز خواهد کرد. 
صفایی اذعان داشت: در هر پرواز خلبان تصمیم گیرنده است و خلبان این پرواز نیز با توجه به برخی مسائل ایمنی و لحاظ فنی و امنیتی صلاح را در فرود اضطراری دیده است. 

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • فرود اضطراری یک هواپیما در بزرگراه (فیلم)
  • فرود 4 هواپیمای پرشورهای نساجی در اهواز!
  • هزینه یک جت شخصی چقدر است؟
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • حادثه دلهره آور یک هواپیما هنگام فرود (فیلم)
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • حادثه برای یک هواپیما در هنگام فرود + فیلم
  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند