Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته داوران نسبت به حرف‌های تند علی دایی علیه بیژن حیدری قاضی دیدار سایپا و سپاهان موضع‌گیری کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فریدون اصفهانیان ، رئیس کمیته داوران و عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در رابطه با تازه‌ترین اتهاماتی که علی دایی درباره داوران و این‌بار شخص دکتر بیژن حیدری مطرح کرده است، اظهار داشت:

«درباره اتفاقات بازی سایپا-سپاهان هنوز گزارش ناظر و داور بازی به دست ما نرسیده است و تا وقتی که گزارش نرسد ما نمی‌توانیم اظهار نظر رسمی درباره عملکرد تیم داوری و حواشی بازی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه اینجاست که انسان خطا هم می‌کند و اشتباه‌کردن داور در تمام مسابقات دنیا اتفاق می‌افتد. نباید این‌طور باشد که مربیان لیگ برتر و بازیکنان کسب نتایج ضعیف تیم خود را به گردن اشتباهات داوری بیندازند.»

اصفهانیان ادامه داد:

«سعی کمیته داوران همواره بر این است که با تمام کمبود‌ها از داوران حمایت کند و این را از مدیریت فدراسیون هم خواسته‌ایم که حمایت قاطع‌تری از داوران در مقابل هجمه‌ها داشته باشند. ما خودمان آیین‌نامه‌ای داریم که براساس آن وقتی یک مسابقه را آنالیز می‌کنیم اگر داوری اشتباه تأثیرگذاری داشته باشد به جزییات آن رسیدگی می‌شود و جرایمی را طبق قانون در نظر می‌گیریم؛ هر کسی هم عملکرد خوبی داشته باشد طبیعتا تشویق می‌شود.»

فریدون اصفهانیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود تأکید کرد:

«من نمی‌خواهم درباره شخص دایی یا فرد دیگری صحبت کنم. روی صحبت من با تمام مربیان است که نباید با اعتراض‌های خود به جایگاه و شأن داوری ضربه بزنند. فدراسیون در این زمینه آیین‌نامه انضباطی دارد و قطعا ما تمام اتهامات و توهین‌هایی را که از سوی بازیکن یا مربی خاصی به داوران مطرح شود به کمیته انضباطی برای رسیدگی قانونی ارجاع می‌دهیم. مربیان فوتبال بهتر است در حیطه وظایف خودشان اظهار نظر کنند. شما نگاه کنید که در همین فصل آقای دایی چندین‌بار و به چه شکل‌های تندی علیه داوران موضع گرفته است. ایشان بدانند که داوران وظیفه قانونی خود را سعی می‌کنند که انجام بدهند پس اگر ایشان هم در حیطه وظایف خود اظهار نظر داشته باشند، فوتبال ایران و همه آرامش بیشتری خواهند داشت.»

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!

اوستون اورونوف اولین گل پرسپولیس برابر آلومینیوم را ثبت کرد.

طرفداری | یکی از کارشناسان داوری اعتقاد دارد گل اول پرسپولیس به آلومینیوم اراک سالم نبوده است.

پرسپولیس در چهارچوب جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک رفته است و سرخ‌ها با نتیجه دو بر صفر جلو هستند.

گل اول پرسپولیس از سوی اوستون اورونوف به ثمر رسید و کادرفنی آلومینیوم اراک به این گل اعتراض داشت.

نوذر رودنیل در گفتگویی تاکید کرد:

اعتراض اعضای تیم آلومینیوم درست بود چون اوستون اورونوف مرتکب خطا شد و بعد از آنکه با خطا کردن صاحب توپ شد، استارت زد و توانست گلزنی کند. داور وسط دچار اشتباه تأثیرگذار شد و گل پرسپولیس سالم نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه