Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@06:33:58 GMT

کرمان میزبان شهید مدافع حرم می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۳۸۶۱۲

کرمان میزبان شهید مدافع حرم می‌شود

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: پیکر مطهر شهید نور‌محمد صالحی از شهدای مدافع حرم سه‌شنبه وارد کرمان می‌شود.

سردار محمدرضا حسنی‌سعدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه کرمان میزبان شهید مدافع حرم " نور‌محمد صالحی " از شهدای لشکر فاطمیون است، اظهار داشت: این شهید گرانقدر متاهل و دارای سه فرزند است که دو فرزند وی پسر و یکی از فرزندان دختر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه پدر و مادر شهید به رحمت خدا رفته‌اند تصریح کرد: شهید نور‌محمد صالحی سی و هشتمین شهید مدافع حرم است که پیکر مطهر او به استان آمده و تعدادی از شهدا هنوز پیکرشان نیامده است.

وی با اشاره به اینکه آئین استقبال از پیکر مطهر این شهید بزرگوار سه‌شنبه 5 دی‌ماه جاری ساعت 9:30 در فرودگاه کرمان برگزار می شود گفت: مراسم وداع با پیکر مطهر شهید نور‌محمد صالحی سه‌شنبه 5 دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام خمینی‌(ره) بردسیر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان افزود: مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار چهارشنبه 6 دی‌ماه جاری از مقابل شهرداری بردسیر به‌سمت گلزار شهدای بردسیر برگزار و در گلزار شهدای بردسیر تدفین می‌شود.

به گزارش تسنیم شهید مدافع حرم نور‌محمد صالحی در راه دفاع از حرم اهل‌بیت‌(ع) و حفظ امنیت و تمامیت ارضی میهن اسلامی ایران در منطقه بوکمال سوریه به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/

R7860/P1377/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیا مرکز کرمانشاه، شهید فرزین بلیان روز گذشته در درگیری با اشرار مسلح در منطقه عمومی بانه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، دقایقی دیگر در همدان
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی بعد از ۴۰ سال
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان
  • استقبال از پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • تعزیرات همدان میزبان پیکر مطهر شهید رنجنوش شد+تصویر
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود