Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز؛ محمدجواد کریمی قدوسی ، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی لحظاتی پیش در سلسله نشست‌های بصیرتی گرامیداشت حماسه ۹ دی که با حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در گلزار شهدای گمنام ورامین در حال برگزاری است، اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در دوران حاکمیت طاغوت، ۵۳ خانواده ثروت و قدرت در این کشور وجود داشت که این ۵۳ فامیل با دربار طاغوت، سناتورهای زمان شاه، برخی از نمایندگان مجالس فعلی و گذشته آن زمان، برخی از فرماندهان عالی‌رتبه، سران سازمان جهنمی ساواک و مهدو‌ی‌ها در ارتباط بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با پیروزی انقلاب، ریشه این ۵۳ فامیل قدرت به‌صورت ۱۰۰ درصدی در انقلاب کنده شد. برخی از این‌ها فرار کردند، برخی از اموالشان مصادره شد و برخی هم به دادگاه سپرده شدند. با اموال مصادره شده آن‌ها بنیاد مستضعفین شکل گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از پیروزی انقلاب، خانواده ثروت بدین شکل و بدین صورت دیگر در کشور وجود نداشت. جمع‌آوری مال دنیا از راه نامشروع و ثروت‌های بادآورده باعث شکل‌گیری فتنه ۸۸ شد.

وی با بیان این‌که ریشه فتنه ۸۸ به فامیل‌های ثروت و قدرتی که بعد از انقلاب به‌وجود آمد، بازمی‌گردد، خاطرنشان کرد: تعداد فامیل‌های ثروت و قدرت کنونی بیشتر از ۵۳ است و بیشتر هم می‌شود.
 
* اموال نامشروع و ثروت‌های بادآورده سبب شکل‌گیری فتنه ۸۸ شد / خطر بزرگی که امام (ره) سال ۶۷ پیش‌بینی کردند در سال ۸۸ به‌وقوع پیوست
کریمی قدوسی با اشاره به این‌که شکل‌گیری خانواده‌های ثروت امروزی با هدف و به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده صورت می‌گیرد، گفت: در اخبار اعلام کرد که ۵۴ درصد ثروت کشور مالزی برای فقط یک درصد جمعیت این کشور است. خطر بزرگی که امام خمینی (ره) در سال ۶۷ برای انقلاب پیش‌بینی می‌کردند، با عنوان فتنه ۸۸ به‌دلیل مال‌اندوزی به‌وقوع پیوست.
وی با اشاره به نوصیه‌های امام خمینی (ره) به مسئولان بیان داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آن روز به مسئولان اعلام کردند «جمهوری اسلامی ایران، پرچم‌دار انقلاب‌های جهانی است. اگر خوب درک کنید که در چه کشوری حضور دارند، تمام وجودتان را وقف خدمت برای مردم می‌کنید. اما اگر پی مال‌اندوزی و تشکیل حزب قدرت بروید، مرتکب گناهی بزرگ شده‌اید که نابخشودنی است.»
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: فتنه ۸۸ در دهه چهارم انقلاب اسلامی به وجود آمد و این حوادث سخت را به انقلاب اسلامی تحمیل کرد. فتنه ۸۸ موجب ایجاد دو دستگی بین مردم برای مدتی کوتاه شد و گرد و غبار اجازه نمی‌داد تا مردم حقایق را ببینند.
وی با بیان این‌که فتنه ۸۸ سخت‌ترین دوران برای زعامت امام و رهبر مسلمین جهان بود، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در دیدارشان با اعضای خبرگان رهبری فرمودند «بر من سخت‌تر از امام (ره) می‌گذرد چراکه سابقه‌داران مشهور انقلاب در برابر من ایستادند.»
 
* فتنه ۸۸ مصداق بارز محاربه با ولایت فقیه بود / ناگفته‌ها در مورد درخواست سران فتنه از ناتو
کریمی قدوسی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در خطبه تاریخی‌شان در ۲۴ خرداد ماه سال ۸۸، همه را به قانون فراخواندند اما ساعتی بعد، سران فتنه مجدداً مردم را به خیابان‌ها فراخواندند که مصداق بارز محاربه با امام بود.
وی گفت: سران فتنه برای حفظ موقعیتشان حتی از دشمنان انقلاب هم کمک خواستند و با ناتو هم ارتباط برقرار کردند و خواهان حمله نظامی به ایران برای دفاع از مردم ایران شدند!
 
* اتفاقات امروز مجلس از زبان کریمی قدوسی / اسناد عضو کمیسیون امنیت ملی از سفر خاتمی به عربستان
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات امروز نماینده مردم تبریز در مجلس بیان داشت: همین امروز نماینده تبریز در صحن علنی از سران فتنه و خاتمی اسم برد و از آن‌ها تمجید کرد. یک ماه قبل هم آقای پزشکیان، نایب رئیس اول مجلس خطبه‌های نهج‌البلاغه را خواند و گفت “چرا اجازه نمی‌دهید کسی که قبلا رئیس جمهور بوده است، از خانه بیرون برود؟ ، ما عقده داریم. ما مشکلاتی داریم.”
وی با اشاره به اتفاقاتی که در سفر خاتمی به عربستان سعودی افتاده است، گفت: محمد خاتمی ماموریت داشت برای جلب رضایت ملک عبدالله برای همکاری با ایران در فتنه و انتخابات به عربستان برود. نوار صوتی این سند موجود است. تا چشم ملک عبدالله به خاتمی افتاد گفت “چرا از انتخابات ریاست جمهوری ایران انصراف دادی؟ مشکلات ما در ایران فقط به دست تو و هاشمی حل می‌شود.” و در ادامه خاتمی به ملک عبدالله گفت “اعلی حضرتا! این آقای موسوی همان شخصی است که شما دنبالش می‌گردید‌.”
کریمی قدوسی افزود: این آدم اگر یک جو غیرت ایرانی در وجودش بود، جواب آن پادشاه سفاک را می‌داد اما باز هم وی را با لفظ “اعلی حضرتا” خطاب می‌کند.
 
* مقابله با انحراف‌های فکری، سیاسی و فرهنگی همواره مورد تایید بزرگان دینی بوده است / جان تمام انبیاء و ائمه معصومین(ع) وقف مقابله با فتنه‌ها بود
وی با تاکید بر این‌که مقابله با انحراف‌های فکری، سیاسی و فرهنگی در زمان حاکمیت اسلام همواره مورد تایید بزرگان دینی بوده است، خاطرنشان کرد: جان تمام انبیاء و ائمه معصومین(ع) وقف مقابله با فتنه‌ها بود چرا که فرقه‌فرقه شدن اسلام را نمی‌پسندیدند. انقلاب اسلامی امروز با این خطر مهم است.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر جوانان انقلابی و حماسه‌آفرینان ۹ دی نبودند، امروز بعید نبود که جایگاه امامت و رهبری، نفوذ کلام ایشان و اجرای فرامین معظم‌له به‌دست فراموشی سپرده شود.
وی با بیان این‌که فتنه به‌صورت خلق‌الساعه به‌وجود نیامد، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز در همان هفته اول در جمع مسئولان فرمودند که «بدانید این یک فتنه است. مرکزیتی دارد که آن را هدایت می‌کند. این فتنه خلق‌الساعه نیست و از ۳۰ سال پیش شروع شده است‌.»
 
* سئوال سرلشکر جعفری از رهبر انقلاب در مورد مرکزیت فتنه ۸۸
کریمی قدوسی عنوان کرد: سرلشکر جعفری در آن جلسه از رهبر معظم انقلاب پرسید «مرکزیت این فتنه همین آقایان هاشمی، کروبی، خاتمی و موسوی هستند؟» که رهبر انقلاب پاسخ دادند «بخشی از مرکزیت در خارج از کشور است و حتی خود آقای هاشمی هم این مرکزیت را نمی‌شناسد. باید این فتنه را شناسایی کنید و خود را مصون ندانید.»
وی بیان داشت: ۳۰ نفر از نمایندگان مجلس خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم و خواستار محاکمه سران فتنه شدیم. ایشان فرمودند «آن جماعتی که ۲۴ خرداد به تهران آمدند، خیلی از آن‌ها را می‌شناختم اما آن‌ها را در وقایع روز عاشورا ندیدم.» ایشان در واقع می‌خواستند تا مردم، فتنه‌گران واقعی را بشناسند و باعجله با فتنه‌گران برخورد نکردند.
 
* خلاء حضور مسئولان در مراسم‌های بزرگداشت ۹ دی / حساب مسئولان جایی که در برابر نظام و انقلاب بایستند از حساب نظام جداست
عضو شورای امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با طرح سئوالی از مردم گفت: آیا مسئولان ورامین از این نشست شما در این جلسه حمایت و تجلیل می‌کنند؟ خودشان در صف اول می‌نشینند؟
وی در حالی که سئوالش با پاسخ “خیر” مردم مواجه شد، خاطرنشان کرد: به هر استانی که سفر می‌کنم، مسئولان آن شهرستان و شورای تامین آنجا از هیچ اقدامی برای جلوگیری از برگزاری چنین مراسماتی دریغ نمی‌کنند‌.
کریمی قدوسی بیان داشت:حساب برخی از مسئولان از حساب نظام یک جایی جدا می‌شود. کجا این اتفاق می‌افتد؟ ، آن جایی که در برابر نظام و انقلاب بایستند.
وی گفت: امروز از تریبون مجلس به نفع سران فتنه صحبت می‌کنند و این بر ما حجت است که جریان فتنه در بخش زیادی از بدنه ما حضور دارد. امروز مبارزه و جهاد استمرار و تداوم دارد. امروز آن‌ها از ما طلبکار هستند و بعید نیست که فردا ما را فتنه‌گر معرفی نکنند!
 
* حکم سران فتنه محاربه است / در مواجه با سران فتنه همانند جنگ جمل شمشیرها به چرخش درنیامد 
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: این‌ها آبروی نظام را ریختند، دشمن را امیدوار کردند، رای ۴۰ میلیونی را نادیده گرفتند، به اموال عمومی خسارت زدند و براساس حکم دین در آن زمان محارب بودند ولی شرایط سیاسی اجازه نمی‌داد که شمشیرها مانند جنگ جمل به چرخش دربیایند.
وی عنوان کرد: امروز برخی بر اقتدار رهبر معظم انقلاب اسلامی ایجاد شبهه می‌کنند که چرا ایشان با سران فتنه رفتار قاطع نداشتند؟ ، اگر امام خمینی(ره) هم در فتنه ۸۸ حاضر بود، همان کار رهبر معظم انقلاب را می‌کرد.
 
* امروز برخی مسئولان به‌دنبال سیاه‌نمایی هستند / آن‌ها می‌خواهند نظام را ناکارآمد نشان دهند / افرادی که روزی برای نابودی کشور تحصن می‌کردند امروز دیگر کار نمی‌کنند
کریمی قدوسی گفت: برخی مسئولان هر روز مشکلی بر مشکلات مردم اضافه می‌کنند و از طرفی هم هیچ تلاشی برای حل آن‌ها نمی‌کنند. امروز در حال وضو گرفتن بودیم که نمایندگان مکرر می‌گفتند “وضع امروز خیلی خراب است.” امروز با سیاه‌نمایی‌کردن در حال ناکارآمد نشان دادن نظام هستند و می‌خواهند مردم را به خیابان‌ها بکشانند.
وی افزود: در سخنرانی‌هایشان می‌گویند باید فلان کار را کنیم، در حالی که رهبر انقلاب در ماه رمضان به آقای روحانی فرمودند «خب این کارها را چه کسی باید انجام بدهد؟». آن‌ها زمانی برای نابود ساختن کشور تحصن می‌کردند ولی امروز دیگر کار نمی‌کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان تصریح کرد: آن‌ها اگر همت کنند، ظرف ۶ ماه می‌توانند کشور را از رکود اقتصادی خارج کنند ولی نمی‌خواهند. برای همین هم هست که با برگزاری چنین جلساتی مخالفت می‌کنند.

منبع: تهران نیوز

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند

عضو ائتلاف مردمی نیرو‌های انقلاب تاکید کرد: امنا معتقد است که دیکته کردن رئیس مجلس از بیرون درست نیست و همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند.

مقداد ذکی زاده، فعال رسانه‌ای و عضو ائتلاف مردمی نیرو‌های انقلاب (امناء) در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: یکی از شاخصه‌های اصلی کارآمدی مجلس، اجرای دو وظیفه قانون گذاری و وظیفه نظارت بر اجرای قانون اساسی است.

وی افزود: متاسفانه در ادوار گذشته، شاهد سوء استفاده از این ابزار‌های نظارتی توسط نمایندگان مجلس بوده‌ایم.

ذکی زاده اظهار داشت: اگر نمایندگان دغدغه واقعی نظارت داشته باشند و برای مردم و موکلان خود کار کنند، از این ابزار‌ها در جهت پیشرفت کشور، آبادانی نظام و رفاه مردم استفاده خواهند کرد.

وی افزود: در لیست نهایی امنا برای دور دوم انتخابات در تهران، ۱۵ نفر از ۳۰ نامزد دور اول حضور دارند.

ذکی زاده اظهار داشت: ائتلاف امنا در شهرستان‌ها به طور متمرکز لیستی ارائه نخواهد داد و هر کدام از اضلاع امنا در شهر‌های خود نماینده خواهند داشت؛ تنها لیست متمرکز امنا مربوط به شهر تهران و حوزه انتخابیه اطراف آن است.

وی افزود: مجموعه امنا برخلاف بعضی از مجموعه‌های دیگر، که یک مدل دیکتاتور مآبانه پیش گرفته بودن اعضای خود را از حضور در لیست‌های دیگر منع نکرد.

ذکی زاده اظهار داشت: معیار اصلی امنا، تعهد به گفتمان و ادبیات این ائتلاف و پیشبرد منافع مردم است. افراد حاضر در لیست امنا، میثاق‌نامه‌ای را امضا کرده‌اند که تعهدات آن‌ها را مشخص می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر، تمرکز اصلی امنا بر برگزاری انتخابات با حداکثر مشارکت مردم است. پس از تشکیل مجلس، نمایندگان در مورد ریاست آن تصمیم خواهند گرفت.

عضوائتلاف مردمی نیرو‌های انقلاب (امناء) تاکید کرد: امنا معتقد است که دیکته کردن رئیس مجلس از بیرون درست نیست و همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند.

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند