Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@08:09:47 GMT

فیلم لحظه حمله شیر سیرک به مربی‌اش در مشهد + عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۳۹۲۲۶

فیلم لحظه حمله شیر سیرک به مربی‌اش در مشهد + عکس

‍‍‍‍‍‍

رکنا: یک قلاده شیر گرسنه، در نمایش سیرک کوهستان پارک شادی مشهد، سرمربی خود را به دهان گرفت که حضور بموقع پلیس مانع از مرگ حتمی مربی شد.

حجم ویدیو: 19.22M | مدت زمان ویدیو: 00:02:38

ساعت 11.10 در تاریخ 15 آذر 85، تعدادی از تماشاگران سیرک کوهستان پارک شادی مشهد، با مشاهده تقلای مربی سیرک که سرش در دهان شیر بود، ابتدا چنین تصور کردند این حرکت مربی هم جزئی از نمایش است، اما وقتی متوجه شدند شیر گرسنه و خشمگین با فشار آرواره‌های خود قصد جدا کردن سر مربی را دارد، وحشت‌زده از محل سیرک متواری شدند و موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به دنبال این تماس، بلافاصله مأموران در محل حادثه Incident حضور یافتند و مشاهده کردند یک قلاده شیر تنومند با حمله به مربی خود و زخمی کردن وی، سر او را به دهان گرفته و تلاش دیگر مربیان برای نجات مربی نگون‌بخت بی فایده است.
به دنبال این ماجرا و از آنجا که هر لحظه احتمال می رفت سر مربی با آرواره‌های شیر تنومند از بدنش جدا شود، یکی از مأموران انتظامی با شلیک گلوله به شیر خشمگین، مربی را که آخرین لحظات عمر خود را سپری می کرد، نجات داد.
با نجات مربی 22 ساله، وی که از ناحیه سر، دست، پا و گردن به‌شدت مجروح شده بود، به کمک مأموران پلیس و با یک دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
این شیر خشمگین که "اسکار" نام داشته است تا آن زمان، به مدت شش سال تحت تعلیم و تربیت مربی جوان خود قرار داشت.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیمه طرفدار صهیونیست‌ها هدف معترضان خشمگین فرانسوی

جنبش تحریم رژیم صهیونیستی موسوم به BDS گرچه سال هاست در کشور‌های مختلف فعالیت دارد، اما پس از شروع جنگ غزه در هفتم اکتبر و آغاز نسل کشی فلسطینیان به صورت فعال‌تر در حال تبلیغ برای هدف قرار دادن شرکت‌های وابسته یا طرفدار اسراییل است. 

به گزارش الجزیره، جنبش تحریم اسراییل امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: فعالان طرفدار فلسطین جلسه سهامداران شرکت بیمه‌ای ایکس‌ای AXA را در پاریس مختل کردند و از این شرکت خواستند دارایی‌های خود را که به نظام آپارتایدی اسراییل دامن می‌زند، واگذار کند. 

این فعالان یک دیوار کاذب به ارتفاع ۲ متر و ایستگاه بازرسی ساختگی بیرون محل برگزاری جلسه سهامداران این شرکت بیمه ایجاد کردند تا این امر تداعی کننده سیستم آپارتایدی اسراییل برای کنترل فلسطینیان باشد، موضوعی که بیمه AXA تامین کننده مالی آن است. 

شرکت بیمه AXA یکی از سرمایه گذاران در بانک هاپوئلیم، از بانک‌های بزرگ سرزمین‌های اشغالی است که براساس اعلام نهاد‌های حقوق بشری از تامین کنندگان مالی اصلی شهرک سازی‌های غیرقانونی در کرانه باختری محسوب می‌شود. 

این بیانیه تاکید دارد: شرکت بیمه AXA نمی‌تواند سکوت کرده و برای فرار از مسئولیت خود دروغ بگوید. حتی بهترین مدیر روابط عمومی نیز نمی‌تواند ریاکاری این شرکت بیمه و ناکارآمدی سیاست آن در زمینه حقوق بشر یا مبارزه با تغییرات آب و هوایی را پنهان کند. 

تاکنون چندین شرکت غربی به دلیل سرمایه گذاری یا حمایت از اسراییل هدف تحریم‌های مردمی قرار گرفته اند. شرکت مک دونالد، غول رستوران‌های زنجیره‌ای در جهان پس از آنکه شعبه سرزمین‌های اشغالی آن از ارائه غذای رایگان به سربازان صهیونیست خبر داد، هدف تحریم‌های شدید در کشور‌های اسلامی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • (ویدئو) حملات بی‌امان بیش از ۲۰ خدنگ به مار پیتون
  • می دانستید چرا در بهار بیشتر خشمگین می شوید؟
  • شرکت بیمه طرفدار صهیونیست‌ها هدف معترضان خشمگین فرانسوی
  • لحظه حمله حزب الله به مقر تیپ مشهور اسرائیل
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • شور ساحری در صحنه سیرک