Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپ جالب از شیوه استفاده منحصر به فرد یک هم وطن از یکی از  تجهیزات ورزشی  درون پارک تقدیم شما همراهان عزیز پارس فوتبال می شود .

در بسیاری از پارک های ایران وسایل ورزشی گذاشته شده که شاید خیلی از افراد این وسایل را به خوبی نشناسند و گاهی همین عدم آشنایی با شیوه صحیح استفاده از این تجهیزات صحنه های جالبی به وجود می آورد  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید بهتر باشد فکری برای آموزش استفاده از این تجهیزات بشود .

ورزش، بخشی از زندگی سالم است و در دهه های اخیر هر روز به تعداد کسانی که ورزش می کنند ، افزوده می شود. وجود فضاهای ورزشی در همه جای دنیا حق شهروندی محسوب است، در این راستا، امکاناتی مهیا شده تا شهروندان با کمترین هزینه و امکانات، سلامت جسمی و روانی خود را حفظ کنند؛ نصب وسایل ورزشی در پارک ها گامی موثر برای توسعه ورزش شهروندی بود…

نخستین دستگاه های بدنسازی پارکی، در سال ۱۹۹۸ میلادی در کشور چین ساخته و در سال ۱۳۸۴ وارد ایران و در پارک ملت نصب شدند. نکته ای که از ابتدای ورود این وسایل مدرن به کشور مطرح بوده است، موضوع استاندارد نبودن و عوارض احتمالی استفاده از آنهاست. برخی معتقدند بیشتر کاربران این وسایل، اهل انجام ورزش حرفه ای و با روش های درست حرکات آشنا نیستند و ممکن است استفاده از آنها باعث تشدید یا بروز بیماری هایی نظیر آرتروز شود.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه جدید وقت تلف کردن دروازه‌بان در فوتبال رومانی / فیلم

در لیگ دسته یک رومانی و در دیدار هرماندشتات و پولی یاسی، دروزاه بان به شکل عجیب و نوینی وقت تلف کرد. پولی یاسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و همین 3 امتیاز آنها را در لیگ یک زنده نگه داشت. در دقیقه 1+90 دروازه بان پولی یاسی اقدام به تلف کردن وقت کرد و از داور کارت زرد گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • شیوه جدید وقت تلف کردن دروازه‌بان در فوتبال رومانی / فیلم
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • اظهارات عجیب و غریب زلنسکی درباره اوکراینی‌ها
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • ظاهر عجیب و غریب پهپاد نظامی ساخت هند! (عکس)
  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • کاربرد های آنتی اسکالانت در تصفیه آب چیست؟
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • ظهور شیوه عجیب در معاملات مسکن در ایران | علت چیست؟