Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اطلاعیه مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران آمده است: «به اطلاع می‌رساند این افراد و کانال‌های یاد شده هیچ ارتباطی با موسسه ژئوفیزیک و مرکز لرزه‌نگاری کشوری نداشته و ندارند.به گزارش بلاغ، مرکز لرزه‌نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اخیرا برخی با سوء استفاده از نام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و مرکز لرزه‌نگاری کشوری این موسسه اقدام به راه‌اندازی کانال‌های جعلی در فضای مجازی و انتشار اخبار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران آمده است: «به اطلاع می‌رساند این افراد و کانال‌های یاد شده هیچ ارتباطی با موسسه ژئوفیزیک و مرکز لرزه‌نگاری کشوری نداشته و ندارند.

توصیه می‌شود مخاطبان گرامی از عضویت در آنها خودداری و پست‌های مربوطه را منتشر نکنند.

موسسه ژئوفیزیک ضمن هشدار به افراد و ادمین کانال‌های جعلی و غیر رسمی، حق پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ می‌داند».

همچنین دکتر مرادی، رئیس مرکز لرزه‌نگاری کشوری تعداد پس‌لرزه‌های زمین‌لرزه اخیر ملارد در مرز استان‌های تهران و البرز را تا امروز، یکشنبه سوم دی ماه، 20 عدد اعلام کرده است که تمامی آنها خرد لرزه و دارای بزرگی کوچک بوده‌اند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اله‌نور کریمی‌تبار در دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با تبریک فرارسیدن هفته سلامت و تقدیر از زحمات و تلاش‌های پرسنل دانشگاه در ایام نوروز، اظهار داشت: در سال اخیر اتفاقات خوبی در حوزه بهداشت و درمان استان از جمله راه‌اندازی اولین مرکز تخصصی جراحی اطفال استان، اختصاص اولین دستگاه رادیوتراپی درمان سرطان، تحویل یکدستگاه سی تی آنژیو به بیمارستان شهید مصطفی خمینی، راه‌اندازی دستگاه آندوسکوپی کودکان در بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام و ورود اولین دستگاه اسکن هسته‌ای به استان ایلام و … صورت پذیرفت و امیدواریم با ادامه این روند رضایت مردم بیش از پیش حاصل آید.

وی با اشاره به حضور موسسه خیریه محکم در استان ایلام، تصریح کرد: حضور این موسسه در استان و انجام بیش از ۱۳۰۰ عمل جراحی رایگان نشان از ذات مومنانه و انسان دوستانه این موسسه دارد که به درمان بیماری‌ها و ناهنجاری‌های مادرزادی می‌پردازد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فعالیت‌های پرسنل دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ایام اربعین حسینی، گفت: همه ساله شاهد حضور خیل عظیم زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) در استان ایلام هستیم و کادر سلامت استان به خوبی خدمات درمانی و بهداشتی را به مردم و مراجعین ارائه می‌دهند که اجر اخروی دارد.

کد خبر 6086579

دیگر خبرها

  • کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)
  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • هشدار موسسه استاندارد در خصوص فروش طلای کم عیار | با این روش از مصنوعات طلا استعلام بگیرید
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • مهار کامل تورم ماهانه و نقطه به نقطه استان یزد
  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد