Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@21:09:25 GMT

زن شیک پوش، چرا توی گونی بود؟

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۳۹۹۹۸

زن شیک پوش، چرا توی گونی بود؟

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایران پس ازحضورتیم جنایی ودر بررسی‌های مقدماتی مشخص شد زن جوان در حالی که لباس‌های گرانقیمت، چکمه و شلوار جین مشکی بر تن داشته توسط فرد یا افراد ناشناسی به قتل رسیده است.عامل یا عاملان قتل نیز ابتدا با وارد کردن جسم سختی از پشت سر، این زن را از پای درآورده‌اند و سپس جسدش را به داخل دریا برده و در اعماق رها کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین‌ترتیب به دستور بازپرس، جسد برای شناسایی هویت و تعیین علت و زمان دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد. ضمن اینکه در بازرسی از لباس‌های این زن هیچ مدرکی برای شناسایی هویتش به‌دست نیامده است.از سوی دیگر با توجه به اینکه پاها و دست‌های زن با طناب سفید رنگی بسته شده بود پلیس احتمال می‌دهد قتل بیرون از آب اتفاق افتاده باشد و سپس عامل یا عاملان جنایت برای معدوم کردن جسد، آن را در دریا رها کرده‌اند.

همچنین به گفته دکتر عباسی- مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران-وجود شکاف و پارگی به ارتفاع 10 سانتی‌متر در پشت سر قربانی جنایت نشان می‌دهد که وی در یک غافلگیری هدف ضربه مرگبار قرارگرفته است.

کارآگاهان نیزاحتمال می‌دهند عاملان جنایت به فن قایقرانی آشنایی داشته‌اند که جسد را داخل گونی قرار داده و دراعماق دریا رهایش کرده‌اند.اما آنها تصورنمی‌کرده‌اند جسد طناب پیچ به سطح آب بیاید.هم‌اکنون کارآگاهان جنایی پلیس چالوس برای حل این جنایت مرموزسرگرم تحقیق درباره پرونده زنان گمشده در چند روز اخیرهستند.آنها امیدوارند بتوانند با کشف هویت مقتول، رازاین قتل هولناک را فاش کنند.

700

زن شیک پوش جسد زن جوان سیاهپوش شناسایی هویت دکتر عباسی- مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از خبرگزاری معا، پارلمان عربی آغاز تحقیقات فوری و مستقل درمورد کشف گور‌های جمعی در محوطه بیمارستان‌های شفا و ناصر در غزه پس از عقب نشینی نظامیان اشغالگر از برخی مناطق نوار غزه را خواستار شد.
پارلمان عربی از جامعه جهانی، سازمان‌های حقوق بشری، سازمان ملل متحد و شورای امنیت خواست همه تدابیر و اقدامات قانونی لازم را برای بازخواست و مجازات رژیم اشغالگر به خاطر ارتکاب جنایت‌ها و کشتار‌ها علیه ساکنان غزه اتخاذ کنند.
پارلمان عربی افزود: بر اساس معیار‌های حقوق بین الملل و قوانین بین المللی حقوق بشر باید اقدامات لازم درباره این کشتار‌ها و جنایت‌ها انجام گیرد و پرونده عاملان و مسئولان این جنایت‌ها به عنوان جنایتکاران جنگی به دادگاه ارجاع تا عدالت درباره آنان اجرا شود.
این پارلمان در ادامه اعلام کرد که میزان و حجم گسترده کشتار‌ها و جنایت‌های هولناک رژیم اشغالگر علیه غیرنظامیان فلسطینی به ویژه کودکان، زنان و افراد سالمند در نوار غزه تردید‌ها و سئوالات جدی را درباره توانایی نظام بین الملل و سازمان ملل در مورد محافظت از غیر نظامیان مطرح می‌کند به ویژه اینکه جنایت‌های رژیم اشغالگر جنایات جنگی، ضد انسانی، نسل کشی است و همه قوانین و قطعنامه‌ها در حمایت از غیر نظامیان در زمان جنگ را نقض می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • جنایت‌ به وقت الشفا و ناصر؛ افزایش کشف گورهای دسته‌جمعی در غزه
  • نوبت مکافات جنایت
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم