Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرافتخارترین قایقران روئینگ کشورمان پس از بازگشت دوباره به تیم ملی گفت: به تمرینات بازگشتم اما معتقدم بدون مربی خارجی نتیجه نخواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن شادی قایقران روئینگ ایران بعد از بازیهای المپیک لندن و رفتن احمد دنیامالی رئیس فدراسیون قایقرانی وقت با اظهار اینکه دیگر علاقه ای به ماندن در این رشته ندارد از دنیای حرفه ای ورزش خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سالها وساطت مسئولین نیز چاره ساز نشد. مدتی پیش رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان از احتمال بازگشت این پاروزن پر افتخار خبر داده بود. اما بازهم شادی تمایلی به بازگشت نداد. اما این بار نام محسن شادی در لیست دعوت شدگان به دوازدهمین اردوی تیم ملی روئینگ مردان دیده می شود. 

محسن شادی ۲۹ ساله اهل آذربایجان غربی اولین پاروزنی است که قایقرانی ایران را در مسابقات قهرمانی جهان صاحب مدال کرده و دو مدال طلای با ارزش را از بازیهای آسیایی برای کشورمان به ارمغان آورده است. دو مدال طلا و یک نقره از مسابقات قهرمانی جهان سالهای ۲۰۰۸، ۲۰۰۹، و ۲۰۱۰ به همراه مدال طلای سبک وزن مردان روئینگ در بازیهای آسیایی چین ۲۰۱۰ و کره جنوبی ۲۰۱۴ از بهترین افتخارات این قایقران می باشد. 

شادی پس از اینکه رسما به اردوی تیم ملی روئینگ مردان ایران وارد شد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: من ۲۰ روزی هست که تمرینات خودم را در اردوها شروع کرده ام و از امروز چهارم دی ماه نیز در اردوی مرحله جدید حاضر خواهم بود. 

قایقران روئینگی ایران قبل از این اعلام کرده بود که در صورتی به تیم ملی می آید که یا «جیوگانیک» یا یک مربی خارجی در راس تیم ملی باشد اما دوازدهمین اردوی تیم ملی روئینگ مردان از امروز چهارم دی ماه با حضور طاهر کبوتری مربی ایرانی در ارومیه آغاز شده است. 

وی در این خصوص به مهر گفت: مربی ایرانی که نه باید با مربی خارجی تمرین کرد. با فدراسیون صحبت کرده ام آنها دنبال مربی خارجی هستند و مذاکراتی را با «لیو» مربی چینی این رشته که قبل از این هم در ایران مربیگری کرده است انجام داده اند و وی قول داده که به ایران بیاید. 

شادی در پاسخ به سوال مهر که در صورتیکه فدراسیون نتواند مربی خارجی بیاورد آیا از تیم جدا می شوید نیز این طور پاسخ داد: این طور نیست که نمانم اما معتقدم که بدون مربی خارجی نتیجه ای نمی گیریم. 

وی ادامه داد: فدراسیون هر برنامه تدارکاتی که پیش بینی کرده است دنبال خواهم کرد. فدراسیون این برنامه ها را مطابق با خواسته مربیان اجرا خواهد کرد. تنها دغدغه ام این است که فدراسیون مربی را برایم تامین کند. 

دارنده دو مدال طلای بازیهای آسیایی پیرامون اینکه شانس تکرار مدال در جاکارتا را خواهد داشت یا خیر نیز بیان کرد: تا بازیهای آسیایی باید دید چه پیش می آید. حریفان ام تغییر نکرده اند و همان شرایط قبل را دارند و باید دید در ادامه تمرینات و برنامه ها چه خواهد شد. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت با اشاره به افزایش تجارت خارجی کشور در ماه گذشته، تصریح کرد: بر اساس گزارش گمرک ایران، تجارت خارجی کشور در فروردین ماه ۱۴۰۳ با رشدی ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار رسید.

وی اضافه کرد: تراز تجاری در فروردین ماه که بخش عمده‌ای از آن در کشور ما با توجه به آغاز سال جدید تعطیل است، حتی بدون احتساب نفت نیز مثبت شد.

گفتنی است؛ تجارت خارجی کشور (مجموع صادرات و واردات) با احتساب نفت خام، میعانات گازی، خدمات فنی مهندسی و برق در فروردین ماه سال جاری با ۴۷.۶۳ درصد افزایش به رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار رسید.

از مجموع صادرات و واردات کشور، ۷ میلیارد و ۶۸۰ میلیون دلار به صادرات و ۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون دلار آن به واردات اختصاص داشت.

کد خبر 6095892

دیگر خبرها

  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • ۳۴ هزار و ۶۲۲ شهید؛ نتیجه ۲۱۰ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان