Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، عبدالحسین معظم فر گفت : با استقرار اکیپی از آتش نشانان بصورت ثابت در محل حادثه تا لحظه انتقال گاز مایع، پایان موقتی عملیات اعلام شد. 

وی افزود : در این حادثه که هنوز علت آن مشخص نگردیده علاوه بر تخریب ساختمان این شرکت، ساختمانهای اطراف نیز تخریب شده که در حال حاضر امکان ارزیابی از خسارات بوجود آمده امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معظم فر ادامه داد : در مورد آتش نشانانی که در این حادثه دچار مصدومیت شدند جای هیچگونه نگرانی نیست و دقایقی قبل از بیمارستان مرخص شدند.
محمود نژاد ،رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دزفول گفت :در این حادثه 16نفر مصدوم شدند.
وی افزود : 2نفر از،مصدومان به علت شدت سوختگی به اهواز اعزام شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکستگی لوله انتقال آب زاینده‌رود به کاشان تخریب غیرعمد بود

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد مقدس اظهار کرد: پیرو گزارش مسؤولان گشت خط لوله در رینگ کاشان مبنی بر شکستگی لوله انتقال آب زاینده رود در روز شنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۳، ضمن حضور در منطقه، بررسی‌های لازم انجام شد.

وی افزود: شکستگی لوله در رینگ آبرسانی کاشان و قطر لوله ۹۰۰ میلی متر و با عمق حدود ۱.۵ متر از سطح زمین تشخیص داده شد.

مقدس تصریح کرد: نقطه محل شکستگی لوله، محل تقاطع سه مسیر انتقال آب از جمله خط لوله آب زاینده‌رود، مسیر اصلی قنات سفیدآب، یزدآباد، مسیر لوله زهکش قنات سفیدآب با جنس پولیکا DN200 بوده است.

رئیس گروه بهره برداری و نگهداری از سد زاینده رود و چم آسمان تصریح کرد: پس از شناسایی موقعیت شکست لوله بلافاصله شیر پروانه‌ای DN700 در حدود ۴۳۰۰ متر قبل از محل و در حوضچه شماره ۱۵ کامل بسته و شیر تخلیه حوضچه شماره ۲۶ بعد از محل حادثه کامل باز شد و در ساعت حدود ۱۴ خروج آب از محل شکستگی قطع شد.

وی توضیح داد: برآورد عوامل مبنی بر تخریب غیر عمد خط لوله بر اثر عملیات لایروبی قنات سفیدآب توسط یک عدد بیل بکهو متعلق به کشاورزان منطقه بود.

مقدس با اشاره به این که پس از تخلیه آب جمع شده در مجاورت موقعیت و برداشت خاک اطراف لوله با یک دستگاه بیل مکانیکی، عملیات تعمیر محل شکستگی آغاز و قطعه لوله مورد نیاز از سایت راوند و دیگر تجهیزات کاربردی به منطقه انتقال و هر گونه تجهیز برای احتمال طولانی شده عملیات در تاریکی شب در قطعه آماده شد.

رئیس گروه بهره برداری و نگهداری از سد زاینده رود و چم آسمان یادآور شد: اجرای عملیات توسط حدود ۱۰ نفر از عوامل آبفای کاشان و با حضور و مدیریت عامل آن نهاد و نظارت نمایندگان شرکت آب منطقه‌ای انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: تعمیرات و تست‌های جانبی لوله آب زاینده‌رود در ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه تمام و آبگیری و هواگیری خط لوله آغاز شد؛ ساعت ۹ صبح دوم اردیبهشت ماه آبگیری خط اتمام و جریان کامل آب در لوله برقرار شده است.

مقدس با تأکید بر رعایت حریم خطوط انتقال آب خاطر نشان کرد: رعایت این حریم در آبرسانی به شهروندان و تأمین آب شرب نقش اساسی دارد.

کد خبر 6085824

دیگر خبرها

  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • شکستگی لوله انتقال آب زاینده‌رود به کاشان تخریب غیرعمد بود
  • آغاز ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • مشخص شدن دلیل کیفیت پایین نان خوزستان
  • رژیم صهیونیستی اردوگاه «نور شمس» را به شکل کامل ویران کرد
  • فیلم| نظر رهبر معظم انقلاب در مورد اهداف عملیات وعده صادق
  • پدر شهید والامقام عبدالرضا هردوانه آسمانی شد
  • آغاز عملیات ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در خراسان رضوی