Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاع > سپاه و بسیج - همشهری آنلاین:
فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به مناسب شهادت علی خوش لفظ اظهار کرد: شهید علی خوش لفظ با تنی رنجور و آلام به جا مانده از دوران دفاع مقدس، نام خود را در لوح زرین مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودانه ساخت.

 

در متن این پیام که در آئین بزرگداشت این شهید والا مقام در همدان قرائت شد، آمده است: درود خدا بر آن شهید والا مقام و مجاهد فی سبیل الله که عمر پر برکت خود را در سایه سار قرآن و اهل بیت به مجاهدت و دفاع از مکتب علوی و فاطمی سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سرلشکر عزیز جعفری افزود: این شهید پس از سال ها مجاهدت خالصانه در جبهه های نور و پس از آن در جاده اکبر و کبیر؛ و با استقامت بر مسیر نورانی ولایت، سرانجام با تنی رنجور، و آلام به جا مانده از دوران دفاع مقدس نام خود را در لوح زرین مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودانه ساخت.

وی در ادامه اظهار کرد: طوبی بر آن شهید سلحشور؛ ولایتمدار و روایتگر صادق، خوش لفظ و خوش سنایی که همراه با لسان صدقش، زخم ها و جسم رنجورش نیز از سال ها فداکاری و سلحشوری رزمندگان و صبر، ایثار، مظلومیت ها روایت می کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: پاسدار مومن و انقلابی که با داشتن دغدغه های زلال و مقدسی همچون دغدغه اسلام و انقلاب، امام و رهبری و پاسداری از دستاوردهای ارزشمند نظام با تحمل سال ها رنج و محنت جانبازی فداکاری کرد و ثابت کرد که نمی شود رضای حضرت حق را در تعلقات و عادات دنیای تنگ و تار جستجو کرد.

سردار جعفری اضافه کرد: چرا که باید بر حقیقت صراط مستقیم نه تنها جان بلکه با کمال انقطاع، جسم رنجور، بر طبق اخلاص نهاد، تا چشم دل به ضیا حضرتش منور شود.

'علی خوش لفظ' جانباز 70 درصد دفاع مقدس پس از تحمل سال ها رنج جانبازی چهارشنبه هفته گذشته به درجه رفیع شهادت رسید.

این شهید بزرگوار در عملیات رمضان، مسلم بن عقیل، والفجر 5، کربلای 4 و کربلای 5 حضور داشته و در عملیات کربلای 5 تیر به نخاع وی اصابت کرده و به شدت مجروح شد.

مردم دارالمومنین همدان شامگاه پنجشنبه هفته گذشته بعد از نماز مغرب و عشا در دانشگاه بوعلی سینا همدان با این شهید گرانقدر وداع و ظهر روز جمعه پیکر پاک و مطهر این شهید گرانقدر را بعد از اقامه نماز جمعه از حسینیه امام خمینی(ره)شهر همدان تا چهار راه شریعتی تشییع کردند تا در گلزار شهدای همدان آرام گرفت.

در همین زمینه: ۸۰ درصد اسکان موقت مردم روستاهای زلزله‌ زده انجام شده است می‌توانیم به‌راحتی پاسخ‌های مناسبی نسبت به تهدیدهای دفاعی و امنیتی داشته باشیم هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی تخریب مسجد الاقصی است

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران

همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) آئین تشییع و تدفین دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز با حضور پرشور قشر‌های مختلف مردم و مسئولان استانی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این آیین پیکر‌های مطهر این دو شهید والامقام از میدان آل یاسین تشییع و در صحن جامع امام مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شد. 

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به شهادت رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود