Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@15:04:57 GMT

انفجار پمپ گاز دزفول/7 نفر مصدوم+فيلم

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۴۰۷۰۹

انفجار پمپ گاز دزفول/7 نفر مصدوم+فيلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاري آريا - عبدالحسين معظم فر مدير عامل سازمان آتش نشاني دزفول گفت که با تلاش آتش نشانان آتش سوزي ناشي از انفجار مخزن گاز در دزفول دقايقي پيش مهار شد.
به گزارش گروه جامعه خبرگزاري ميزان،در پي حادثه انفجار پمپ گاز دزفول،100 آتش نشان از شهر‌هاي همجوار به محل انفجار گاز ال پي جي دزفول اعزام شده اند و گفته مي‌شود منازل آن منطقه بر اثر شدت انفجار تخريب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالحسين معظم فر مدير عامل سازمان آتش نشاني دزفول گفت که با تلاش آتش نشانان آتش سوزي ناشي از انفجار مخزن گاز در دزفول دقايقي پيش مهار شد.
اين انفجار منجر به آسيب به کارخانه‌هاي خمير مايع، پرسي گاز و چند واحد توليدي ديگر در منطقه فوق شده است.
گفته مي شود تاکنون دو مخزن پمپ گاز آتش گرفته است.
اورژانس 115 دزفول انتقال هفت مصدوم ناشي از انفجار گاز به بيمارستان را تائيد کرد.يکي از مجروحان به دليل سوختگي شديد به اهواز منتقل شده است.
گفته مي شود مصدومان از شرکت‌هاي اطراف و منازل شرکتي هستند که بعلت سوختگي يا ريزش ديوار مصدوم شده اند.
پليس خوزستان اعلام کرد براي تسريع امداد رساني جاده شوشتر به دزفول مسدود شده است و تنها خودرو‌هاي امدادي اجازه تردد دارند.
همچنين گفته مي شود به دليل احتمال انفجار مجدد آتش نشاني اجازه ورود نيرو‌هايي اورژانس رو به داخل محوطه کارخانه نداده است. هم اکنون 9 آمبولانس در محل حاضر است.
اسامي دو تن از مصدومين انفجار در شهرک حمزه (دزفول) به شرح زير است.
خانم بي بي خواجه دستگردي 44 ساله
آقاي مجيد حداوي 25 ساله
کد ويديو دانلود فيلم اصلي
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی زیبا از چال کندی دزفول (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ارتفاع ۲۰ متری امواج در خلیج سن سباستین (فیلم) صف گردشگران برای دیدن دریاچه ارومیه پر آب (فیلم) معرفی آبشار‌های زیبای علی‌آباد کتول (فیلم)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه
  • نمایی زیبا از چال کندی دزفول (فیلم)
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد/ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • نمایی زیبا از چالکندی دزفول + فیلم
  • انفجار بمب اتمی چه بلایی سر شهر می‌آورد؟ / فیلم