Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

فولاد خوزستان موفق شد با ثبت گل تساوی رکورد شکست ناپذیری خود را حفظ کند و بیرانوند نیز علیرغم دریافت گل توانست رکورد ۱۷ ساله لیگ را بشکند و از آن خود کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از خلاصه بازی تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان در بازی های لیگ برتر خلیج فارس ۳ دی ۹۶ که این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که تا دقایق پایانی از حریف خود پیش بودند در نهایت موفق به حفظ نتیجه نشدند و رحیم زهیوی موفق شد رکورد شکست ناپذیری این تیم را حفظ کند.

شرح بازی:
پرسپولیسی ها مثل دیدارهای قبلی خود بازی را هجومی آغاز کرده و با حملات دامنه دار خود قدرت شان را به فولادی ها دیکته کردند. شاگردان برانکو خیلی زود مزد برتری خود را گرفتند و با گل منشا از میزبان خود پیش افتادند. در ادامه فولادی ها نیز با ارسال توپ های بلند پشت مدافعان و حرکت بازیکنان سرعتی خود صاحب موقعیت هایی شدند که هیچکدام منجربه گل نشد. مهمترین حمله فولاد ضربه آکروباتیک جانفزا بود که در نهایت بدشانسی ضربه اش بعد از عبور از بیرانوند به تیر افقی دروازه برخورد کرد. پرسپولیسی ها در ادامه با ارائه بازی مالکانه جریان بازی را به سود خود مدیریت کردند تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم فولادی ها اشتیاق زیادی برای گلزنی و تغییر نتیجه بازی داشتند که حملات احساسی آنها توسط مدافعان هوشیار پرسپولیس به خوبی دفع شد. شاگردان برانکو با کنترل بازی هرازگاهی حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دیدند که با بی دقتی مهاجمان این تیم گل دوم پرسپولیس به ثمر نرسید. در ادامه برانکو با تعویض هایی که انجام داد، جریان بازی را به سود تیمش در اختیار گرفت اما حملات فولادی آنقدر ادامه پیدا کرد تا زهیوی در دقیقه ۸۹ موفق به زدن گل تساوی شد تا دو تیم با تقسیم امتیازات به ادامه لیگ امیدوار باشند.

شرح گل:
 پرسپولیس یک – فولاد صفر ( منشا۱۳ ) دقیقه ۱۳: ارسال ضربه آزاد توسط محسن مسلمان  با ضربه سر زیبای منشا همراه شد تا توپ به تور دروازه فولادی ها بچسبد.
 فولاد یک پرسپولیس یک ( زهیوی ۸۹ ): حملات دامنه دار فولادی ها در دقایق پایانی توپ را به صابر حردانی رساند و او با یک پاس گل زیبا زهیوی را در موقعیت گل قرار داد و این بازیکن فرصت طلب با ضربه ای محکم و زمینی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

شکست رکورد ۱۷ ساله حفظ دروازه توسط آرمناک پطروسیان در این بازی توسط بیرانوند با حفظ دروازه‌اش تا دقیقه ۷۲ از آن عبور کند و اکنون در صدر گلرهای برتر لیگ برتر قرار دارد.
گلر پرسپولیس که با توجه به مدافعان قدرتمندی که اجازه شکل گرفتن کمترین فرصت را به این تیم می‌دهند، توانست این رکورد تاریخی را از آن خود کند و البته در تک فرصت‌هایی که حریف به دست آورد شکننده ظاهر شد و یک بار تیرک دروازه او را نجات داد و در ضربه بعدی به چارچوبش تسلیم رحیم زهیوی شد.

پارس فوتبال شما را به تماشای این بازی دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

اورتون پس از 14 سال در دربی خانگی مرسی‌ساید مقابل لیورپول به پیروزی دست یافت.

دانلود (57.7MB)

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم