Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: جوانان ایران اسلامی در بزنگاه های تاریخی ثابت کرده اند که همواره از انقلاب پشتیبانی می کنند.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، مصطفی سالاری در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم بابک نوری هریس در رشت اظهار داشت: خانواده بستر اصلی شکل گیری شخصیت انسان است و شهید نوری از این بستر نهایت بهره را برد و یقینا چنین جوانی ازخودگذشته و ایثارگر، تربیت یافته خانواده ای با همین مشخصات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گذشتن از جان و مادیات زندگی دنیوی برای دفاع از خاک، شرف و ناموس ملت اسلامی را نشأت گرفته از اعتقادی عمیق و راسخ دانست و اضافه کرد: خانواده بستر اصلی شکل گیری شخصیت انسان است و شهید نوری از این بستر نهایت بهره را برد.
استاندار گیلان با ابراز خرسندی از وجه مشترک موجود بین قاطبه مردم کشورمان در حفظ شأن مقام شهادت و قدردانی از ادامه دهندگان این مسیر پربرکت گفت: جوانان ما در عرصه های مختلف و در بزنگاه های تاریخی ثابت کردند همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و در این راه از امیال دنیوی و منافع شخصی خود خواهند گذشت.
سالاری منیت و خود محوری را از آفت های زندگی بشری عنوان و تصریح کرد: اگر فرد فرد ما مردم بتوانیم از منافع شخصی خود بگذریم و در همه امور خیر و صلاح عمومی را مد نظر قرار دهیم، در واقع شعبه ای از ایثار و ازخودگذشتگی را برپا کرده ایم؛ در سایه این کنش صحیح، یقینا شاهد اتفاقات خوبی در کشور خواهیم بود.
وی ادامه داد: شهید نوری در راه تحقق افکار و اعتقاداتش، با فدا کردن جان خود، پیام ظلم ستیزی و ایستادگی در برابر هرگونه کج اندیشی و ضرورت دفاع از تمامیت ارضی را برای هم سن و سال های خود بجای گذاشت.
سالاری در خاتمه سخنانش تصریح کرد: دولت برگرفته از ملت است و اراده مردم عامل اصلی تحرک و پویایی دولت و نظام است.
شهید بابک نوری هریس متولد 21 مهرماه سال 1371 دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در رشته حقوق بود که در 28 آبان ماه 1396 در عملیات آزادسازی بوکمال در مرز سوریه و عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما سردار قاآنی بیان کرد که خون پاک این شهیدان و دیگر شهدای خانواده مجاهد هنیه، به همه دنیا مدرسه جهادی رهبران مقاومت و خانواده‌های آنان را که در راه خدا و برای دفاع از غزه و عزت و کرامت امت در کنار ملت خود جانفشانی می‌کنند، ثابت کرد.
وی افزود: قاطعیت و اطمینان خاطر شما لحظه دریافت خبر شهادت فرزندانتان و طلب اجر از خداوند و تاکید بر اینکه آن‌ها نیز فرزند این ملت هستند و فرقی با بقیه ندارند و همه شهدا فرزندان و خانواده شما هستند، گوشه‌ای از ایمان عمیق و ثابت قدمی و روحیه رهبری است که همیشه از شما شاهد بوده‌ایم.
 

کد خبر 845332 برچسب‌ها فلسطین - اسماعیل هنیه خبر ویژه سردار اسماعیل قاآنی

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند
  • تسلیت سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • اجرای طرح نصب فیبر نوری به زودی در شهرستان سیاهکل
  • پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم