Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@02:02:25 GMT

چرا روحاني به علي يونسي حکم نداد؟

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۴۱۸۳۸

چرا روحاني به علي يونسي حکم نداد؟

خبرگزاري آريا - قريب به 5 ماه از روي کار آمدن دولت دوازدهم مي‌گذرد اما دستيار ويژه رييس‌جمهوري در امور اقوام و اقليت‌هاي ديني و مذهبي نيز همچنان مشخص نيست...
به گزارش سرويس سياسي جام نيـوز، بر اساس آنچه در پايگاه اطلاع‌رساني رياست‌جمهوري منتشر شده علي يونسي 9 مهر 1392 به عنوان دستيار ويژه رييس جمهوري در امور اقوام و اقليت‌هاي ديني و مذهبي از حسن روحاني، رييس دولت يازدهم حکم دريافت کرد و به اين سمت منصوب شد اما اين حکم در دولت دوازدهم تکرار نشده و يونسي ابقاع نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن روحاني در دولت يازدهم، سمت جديدي را با عنوان «دستيار ويژه رييس‌جمهور در امور اقوام و اقليت‌هاي مذهبي» ايجاد و علي يونسي را به اين سمت منصوب کرد تا درراستاي احقاق حقوق شهروندي که از شعارهاي انتخاباتي او بود گامي رو به جلو بردارد.
گرچه اين سمت در دولت دوازدهم براي بار ديگر تمديد نشده اما يونسي با انتشار پيامي در مهر گذشته سال نو کليميان را تبريک گفت درحالي که در پايان اين پيام از عنوان دستيار ويژه رييس‌جمهور در امور اقوام و اقليتهاي ديني و مذهبي براي خود استفاده کرد. همچنين آذر امسال از سوي رييس‌جمهوري به منظور بررسي و ارزيابي روند امدادرساني و حل مشکلات مردم در مناطق زلزلهزده شهرستان دالاهو با به اين منطقه فرستاده شد تا يوسف شاه‌حسيني، معاون سياسي و امنيتي استانداري کرمانشاه را همراهي کند.
اعتماد
506

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته آلمان از دستگیری «ژیان گو» به ظن جاسوسی برای دولت چین خبر داده بود.

دادستان‌های آلمان ادعا کرده‌اند «گو» که فعالیت خود را به عنوان دستیار برای «ماکسیمیلیان کراه»، عضو راست‌گرای آلمانی‌تبار پارلمان اروپا ثبت کرده از کارکنان «یکی از سرویس‌های جاسوسی چین» است.

طبق ادعای این دادستان‌ها «گو» که تبعه آلمان است اطلاعات پارلمان اروپا را به چین منتقل کرده و در جهت خدمت به نهادهای اطلاعاتی چین از «مخالفان دولت چین جاسوسی کرده است.»

کد خبر 846778 منبع: فارس برچسب‌ها جاسوسی خبر ویژه اتحادیه اروپا چین پارلمان اروپا

دیگر خبرها

  • بافت قالی برای امور عام المنفعه در همت آباد
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • رییس صدا و سیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • رییس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده‌ای نیست
  • رییس صدا و سیما : مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده ای نیست