Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری بوشهر گفت: پرونده ۱۲ نفر از کارکنان گمرک بوشهر که کیفرخواست آن به اتهام ارتشاء صادر شده بود، دوباره به دادسرا بازگشت.

علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در رابطه با آخرین وضعیت پرونده ۱۲ نفر از کارکنان گمرک بوشهر گفت: این پرونده پس از صدور کیفرخواست از دادسرا واصل شد؛ اما به دلیل نقص تحقیقاتی دوباره به دادسرا بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پرونده در دادسرا در مرحله رفع نقص است که پس از رفع ایرادات به زودی به دادگاه باز می‌گردد.   به گزارش خبرگزاری میزان، ۲۲ شهریورماه امسال، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر از قرار جلب دادرسی و صدور کیفرخواست برای ۱۲ نفر از کارکنان گمرکات استان بوشهر به اتهام ارتشاء خبرداد.

وی گفت: چندی قبل ۷ نفر از کارکنان گمرکات به اخذ رشوه ۱۴ میلیاردی از ترخیص کاران و صاحبان کالا دستگیر شدند که ۵ نفر دیگر از افراد مرتبط با این موضوع تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

دادستان بوشهر تصریح کرد: در ادامه رسیدگی به این پرونده برای ۱۲ نفر از این افراد کیفرخواست صادر و پرونده جهت رسیدگی و اتخاذ تصمیم به دادگاه ارسال شده است.   در همین زمینه: خبر رشوه ۳۰۰ میلیاردی یک کارمند در گمرک دلوار مورد تایید نیست

انتهای پیام/    

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی صالحی؛ دادستان عمومی و انقلاب تهران به ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال 1402 پرداخت و گفت: مجموعاً میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال 1402، بیش از 11 هزار میلیارد تومان بود که اکثراً شامل مطالبات برخی بانک‌ها، پرونده‌های مالیاتی و برخی پرونده‌های کثیرالشاکی بود.

دادستان تهران 246 دستگاه کِشنده توقیف شده در گمرک را تعیین تکلیف کرد؛ فرصت 5 روزه مالکان برای ترخیص

وی افزود: میزان وصول جزای نقدی از محکومان در شعب اجرای احکام این دادسرا طی سال گذشته بیش از 184 میلیارد تومان و میزان ردّ مال صورت گرفته نیز بیش از 843 میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل