Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل مستقیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی قم برای ایجاد رمپ ها و باند تندور پل امام صادق (ع) مشغول فعالیت هستند ولی برای اتصال این پل به جاده اراک، با مشکل مواجه شدیم.
وی ادامه داد: ما برای دریافت زمین از معارضان اعلام امادگی کرده و 30 میلیارد ریال نیز برای آنها در نظر گرفتیم که برای انجام تملک، توافق بین دوطرف انجام شده است ولی با مشکل ثبتی برخورد کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مستقیمی گفت: افراد معارض برای این که ملک خود را به نام شهرداری ثبت کنند، سند معتبر مورد نیاز را در اختیار نداشتند، به همین دلیل نتوانستند هنوز به تعهد خود عمل کنند ولی تلاش برای رفع این مشکل ادامه دارد.
وی همچنین از بازگشایی بلوار مرجعیت تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: این طرح طبق زمانبدی پیش می رود و با افتتاح آن، مشکل ترافیکی مردم پردیسان برطرف خواهد شد.
این بلوار ادامه بلوار جمهوری به شهرک قدس و پردیسان می باشد که در سه مرحله تعریف شده و مراحل اول و دوم آن به بهره برداری رسید.
این طرح با اعتباری بیش از 2 هزار میلیارد ریال از حدود سه سال پیش آغاز شده است.
شهردار پردیسان همچنین از آغاز اجرای طرح احداث بوستان بانوان در بلوار مسلم پردیسان قم خبر داد و گفت: این بوستان در زمینی به مساحت 13هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال در حال احداث می باشد و امید است به زودی در اختیار بانوان قرار بگیرد.
مستقیمی ادامه داد: فعالیت در طرح ادامه بلوار امام علی (ع) همچنان ادامه دارد و تا پایان خردادماه سال آینده بازگشایی خواهد شد.
وی اظهار داشت: این بلوار به طول 2 هزار و 100 متر و به صورت چهاربانده می باشد وبرای آن 17.5 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال 1377 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال 1390به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرودگاه امان به ممنوعیت پرواز عراق - ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز (۳۱ فروردین) براساس احتمال حمله رژیم صهیونیستی به کشورمان، سازمان هواپیمایی کشور اطلاعیه مبنی بر لغو تمام پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح خبر داد.

اما این ابطال پروازی از ساعت ۵:۳۰ آغاز شد و بنا بود تا ساعت ۱۰:۳۰ ادامه‌دار باشد، که براساس عادی شدن وضعیت، لغو پروازها تا ساعت ۷:۳۰ صبح بیشتر طول نکشید.

جواد صالحی مدیر روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز (۳۱ فروردین) محدودیت پروازی فرودگاه‌ها لغو و تمامی پروازها هم‌اکنون درحال انجام است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه امام در ادامه تاکید کرد: هیچ‌گونه محدودیتی در انجام پروازها وجود ندارد و تنها تا اطلاع ثانوی به «دبی» پرواز با توجه به بارش سنگین در این کشور ممنوع است.

وی برخی شایعات مبنی بر لغو پروازهای عراق - ایران را تکذیب کرد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897025

دیگر خبرها

  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) در قم احداث می‌شود
  • عملیات وعده صادق سیلی به دشمن بود و هنوز انتقام نگرفتیم
  • واکنش فرودگاه امان به ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند
  • تبدیل بلوار نوبهار شهر کرمانشاه به پیاده راه
  • شهدا حلقه‌ی اتصال حرکات اساسی نظام هستند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان