Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای قاین به سوالات مطرح شده از سوی مردم در بخش سوال از شما پاسخ مسئولین از ما در سایت نسیم قاین پاسخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم قائن، رضا صادقی رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای قاین درپاسخ به سوالات مطرح شده از سوی مردم در بخش سوال از شما پاسخ مسئولین از ما درسایت نسیم قائن پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چرا خروجی قاین از پل جعفرآباد به سمت بیرجند قسمتی خاکی و بسیار خراب است (محل اتصال به جاده سنتو)وآسفالت نمی شود؟

 

صادقی:اتصال پل جعفر آباد به جاده سنتو در طرح اولیه آن دیده شده بود ولی به لحاظ عدم حل مشکلات آن از طریق شهرداری نظیر جابه جایی تیرهای برق  و.. هنوز این طرح عملا اجرایی نشده است.

چرا اداره راه مسیر قسمتی ازجاده آسیایی را که ازداخل شهر میگذرد به شهرداری واگذارنمیکند؟

 

صادقی:در مورد واگذاری مسیر داخل شهر به شهرداری مکاتبات لازم صورت گرفته است وامیدواریم که این اقدام هر چه سریعتر عملی شود.

احتراماً در خصوص وضعیت ورودی شهر از سمت کمربندی به بلوار سیمان شهر به استحضار می رساند، چند ماهی است که پروژه زیرگذر کمربندی متوقف شده است و مشخص نیست که چه زمانی مجدداً فعال خواهد شد، حال آنکه در ارتباط با هر پروژه ای ابتدا باید برنامه ریزی لازم صورت پذیرد و منابع تامین نقدینگی آن پیش بینی و سپس اقدام به اجرا شود تا در میانه راه این چنین توقف حاصل نگردد و مشکلات عدیده برای مردم ایجاد نشود.

پیمانکار پروژه جهت اجرا، راه ورودی به داخل شهر را مسدود و یک راه فرعی به صورت موقت جهت تردد ایجاد نمود، که بسیار نامناسب و بدون هیچ گونه شن ریزی و داشتن حداقل خصوصیات یک راه فرعی می باشد؛ همچنین وضعیت ایمنی آن نیز نامطلوب و در بخشی از آن دید افقی بسیار محدود و در هر لحظه امکان تصادف وجود دارد که در صورت وقوع هر گونه حادثه ای در این مسیر مسئولیت آن بر عهده کارفرما و پیمانکار و سایر مسئولین مربوطه در پروژه زیر گذر خواهد بود.

سوال این است که چرا کار با تاخیر مواجه شده  واقدام خاصی صورت نمی گیرد؟  

صادقی:در مورد بلوار سیمان شهرو اتصال آن به کمربندی در نقشه طرح تفضیلی شهر قاین  بلوارسیمان  به کمربندی اتصال ندارد وپس از اجرای تقاطع غیر همسطح در صورت پیش بینی اتصال به کمر بندی اقدام مقتصی صورت خواهد گرفت.

جاده مسیر قاین به تیغدر  از اکبریه و چدان نصفش روکش  نشده آیا در دستور کار اداره قرار دارد وچه زمانی اجرایی خواهد شد؟  

صادقی:مسیر قاین- ‌اکبریه .- سراهی رومشتیک از مسیرهای فرعی می باشد که بنا به ضروریت در  مقاطعی که آسفالت محور تخریب گردیده بود روکش موضعی صورت گرفته و جز پیشنهادات این اداره جهت ارتقا به راه اصلی می باشد که در صورت تامین اعتبار اقدام خواهد شد.

چرا پس از سی سال که شهرک دهشک در موقعیت فعلی  قرار دارد وباتوجه به اینکه هشتاد در صد مردم باید عرض جاده رو طی کنند پل زیر گذردراین محل احداث نمی شود ؟  

صادقی:احداث زیر گذر باند قدیم محور قاین - گناباد در دهشک از خواسته های پیشنهادی می باشد که پی گیر اعتبار آن هستیم و در صورت تامین اعتبار اقدام خواهد شد

برای میدان شهید کاوه و ورودی شهرک ولی عصر چه کارهایی از طریق آن اداره شده است و چرا لاک پشتی کارها به پیش می رود؟

صادقی: در مورد میدان شهید کاوه  و ورودی شهرک ولی عصر عملیات اجرایی آن بر عهده شهرداری قاین می باشد

 راه های روستاهای منتهی به قاین از جمله ابوالخیری و شاهیک و جعفر آباد و دستیک و .. را رسیدگی کرده و آسفالت نمایید. آیا تاکنون کاری برای این راه های روستایی انجام داده اید؟

صادقی: در رابطه با راههای روستاهای ذکر شده با توجه به اینکه به شهر قاین متصل می باشد عملا راه روستایی به آن معنی و مفهوم واقعی وجود ندارد که قابل پی گیری باشد فکر  میکنم منظور سوال شده بیشتر بحث معابر روستایی باشد که میبایست از طریق بنیاد مسکن پی گیری شود.

راه های روستایی شهرک قدس،روشک،گلگنج،برکوک،خشک از سمت قاین به بیرجند از علائم راهنمایی ورانندگی مناسبی برخوردار نیستند به طوری که منجر به رد کردن جاده ومشکلاتی برای خودروهایی که مقصدشان  رفتن به روستاهای فوق می باشند ایجاد می شود،چرا نسبت به چراغ چشمک زن اقدام نمی شود؟

صادقی:با توجه به عملیات اجرایی باند دوم در کنار محور قدیم تعدادی از علائم جمع آوری و علائم موقت نصب شده است و جدیدا هم چراغ چشمک زن در تقاطع مربوطه از طرف قاین نصب شده  و دیگر علائم هم بروزرسانی شده است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، محمد الله‌بخش در نشست با رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تولید جلبک موضوعی دانش‌بنیان است که به دنبال آن هستیم، افزود: بحث پرورش ماهیان خاویاری نیز مطرح شده و در قزل‌اوزن اقدام خواهد شد.
وی با بیان اینکه در حوزه شیلات فرصت فراهم شده تا همکاری خوبی در زمینه مطالعات پروژه‌‍ها با دانشگاه محقق اردبیلی داشته باشیم، بر لزوم استفاده از توانمندی‌های دانشگاه محقق اردبیلی در مطالعات پروژه‌های شیلات استان اردبیل تاکید کرد.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم در این نشست با اشاره به اقدامات دانشگاه محقق اردبیلی در خصوص راه‌اندازی رشته شیلات در این دانشگاه گفت: به دنبال جذب اعضای هیات علمی در این حوزه هستیم.
اسماعیل چمنی در ادامه کمک به توسعه شیلات استان را بسیار بااهمیت برای دانشگاه عنوان کرد و افزود: در همین راستا همکاران توانمند ما در حوزه پرورش زالو و جلبک می‌توانند کمک حال شیلات باشند، در عین حال شیلات می‌تواند از امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی دانشگاه استفاده کند.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه جذب اعضای هیات علمی در حوزه شیلات بسیار مهم است، گفت: دغدغه اصلی ما در دانشگاه ارتباط با دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی است.
جبرائیل رزمجو با بیان اینکه این ارتباط هر چه قوی باشد به نفع دانشگاه، دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی خواهد بود، افزود: این ارتباط باعث به حداقل رسیدن مشکلات دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی شده و زمینه پیشرفت استان را فراهم خواهد کرد.
اردبیل استانی غیرساحلی بوده ولی دارای منابع آبی و استعداد‌های بالقوه کشاورزی و آبزی پروری است. بیش از ۳۰۰ واحد مزرعه و ۴۰۰ استخر پرورش ماهی در استان اردبیل فعال بوده و چند سد معیشتی نیز در این زمینه بهره برداری شده است.
۱۷۱ مورد قنات، ۴۵ سد، پنج هزار و ۳۰۰ چاه و یک هزار و ۶۳۶ چشمه در استان اردبیل وجود دارد که می‌تواند نوید بخش افزایش تولیدات در بخش شیلات باشد.

دیگر خبرها

  • احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد
  • تامین سرانه‌های آموزشی گرمدره با تخصیص اراضی دولتی
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان