Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@13:11:40 GMT

فساد در دولت تلاویو از ایران خطرناک تر است

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۴۲۳۰۴

فساد در دولت تلاویو از ایران خطرناک تر است

خبرگزاری شبستان: تظاهرات نسبت به فساد دولت بنیامین نتانیاهو بر خلاف آنچه وی تلاش می کند از یکپارچگی جامعه صهیونیستی در اراضی اشغالی تبلیغ کند بیداد می کند و به همین منظور گروهی از مخالفان نتانیاهو دست به اعتراض زدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از AMN، جمهوری اسلامی ایران به گفته سران رژیم صهیونیستی تهدید اصلی موجودیت این رژیم جعلی است این در حالی است که وزیر جنگ سابق این رژیم موشه یلعون که در میان صد ها معترض به فساد دستگاه حاکمیتی صهیونیست ها در بیت المقدس به خیابان ها آمده بودند بر این باور است که فساد دستگاه حاکم نتانیاهو اصلی ترین تهدید موجودیت این رژیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو که اکنون با چالش جدی بین المللی برای انتقال مرکز این رژیم به بیت المقدس است حتی با پشتوانه های چون ترامپ هم قادر نیست فضای داخلی اراضی اشغالی را در میان اقلیت یهودی های که به این اراضی کوچ داده شده اند آرام نگه دارد. یلعون که میان سالهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ وزارت جنگ صهیونیست ها را در اختیار داشته است می گوید احساس بی اعتمادی به حکومت مرکزی مساله است که از تهدید ایران و حزب الله لبنان برای موجودیت رژیم خطرناک تر است.

رژیم صهیونیستی به صورت کاملا بسته اداره شده و موجودیت جعلی آن اکنون پایه های سست خود را به علت سو استفاده های مالی و دزدی های سازمان یافته بیش از گذشته متزلزل می بیند. صهیونیست ها در شعارهای خود " شرم ، شرم "‌را فریاد می زدند که به طور مستقیم به نتانیاهو اشاره داشت.

 

پایان پیام/302

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی

رئیس جریان مخالفان در اراضی اشغالی درباره تداوم گرانی‌ افسارگسیخته در صورت عدم انحلال کابینه نتانیاهو، هشدار داد.

به گزارش مشرق، «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با اشاره به گرانی و نزدیک شدن طبقه متوسط جامعه به وضعیت بحرانی، هشدار داد اگر کابینه نتانیاهو منحل نشود، گرانی‌ها تداوم خواهد داشت.

لاپید اخیرا نیز در تظاهرات ضددولتی صهیونیست‌ها در تل آویو که در حمایت از توافق مبادله اسرا برگزار شده، حضور یافته و تاکید کرده بود: من اگر در راس کابینه بودم جنگ را متوقف می‌کردم و گروگان‌ها را بازمی‌گرداندم!

وی پس از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خواستار استعفای نتانیاهو و دیگر اعضای کابینه رژیم صهیونیستی به عنوان مسئولان اصلی شکست برابر مقاومت فلسطین در عملیات هفتم اکتبر شده بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • لاپید: نتانیاهو هیچ بهانه‌ای برای رد توافق تبادل اسرا ندارد
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تلاویو درهم شکست
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • کابوس بی‌بی
  • نتانیاهو و کابوس حمله به رفح
  • کابوس «بی بی»
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل : اگر کابینه نتانیاهو توافق تبادل [اسرا] را نپذیرد، سرنگون می‌شود
  • نتانیاهو توافق را نپذیرد سرنگون می‌شود
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد