Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - همزمان با برگزاری سومین همایش بانوان بازرگان و کارآفرین، تندیس زرین جشنواره به دلیل حمایت های انجام گرفته از اشتغال بانوان به بانک صادرات ایران اعطا شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سومین همایش بانوان بازرگان و کارآفرین در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص توانمندسازی زنان و با تأکید بر حمایت از زوج های جوان، با حضور برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس کانون ملی سردفتران ازدواج و طلاق، رئیس هیات مدیره کانون ملی زنان بازرگان ایران، مشاور وزیر کشور و مدیرکل زنان و خانواده وزارت کشور، اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و جمعی از هنرمندان کشور در مرکز همایش اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد که طی آن تندیس ویژه جشنواره «زوج های جوان» به دلیل حمایت های انجام شده به بانک صادرات ایران تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این همایش با رویکرد توانمندسازی زنان با هدف حمایت از بانوان فعال در حوزه کارآفرینی، کسب و کار، بررسی طرح تحول و بازگشت به جایگاه اصیل خانواده و ارائه تسهیلات ویژه کارآفرینان جهت دستیابی به ازدواج آسان برگزار شد و با سخنرانی چند تن از مسئولان کشور در این حوزه پایان یافت.

شایان ذکر است، پیشتر رییس کل بانک مرکزی نیز مشارکت جدی بانک صادرات ایران در طرح ضربتی اعطای وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه را تلاشی ارزشمند برای گشودن گرهی از مشکلات جوانان کشور دانسته و با اهدای لوحی از مدیرعامل این بانک قدردانی بعمل آورد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده

آفتاب‌‌نیوز :

جلال محمودزاده، نماینده مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجود عدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، به ایلنا گفت: در این مساله سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد، البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.

وی ادامه داد: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است، برای بخش تولید مشاهده می‌کنید که نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳% رسید و ۵% افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • اعطای جایزه ملی البرز به ۱۶۰۰ نخبه علمی
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟