Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور در ساعت 07:04:14 امروز 96/10/04زلزله ای به بزرگی: 4.3 ریشتر حوالی هجدک(کرمان ) را لرزاندهنوز از مصدومان احتمالی این زمین لرزه خبری دریافت نشده است.

705

زلزله هجدک کرمان مرکز لرزه نگاری کشور .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه‌های سخنان روحانی؛ دولت رئیسی واکنش نشان داد

سپهر خلجی در شبکه اجتماعی خود خطاب به رئیس دولت پیشین نوشت: لطفا با مردم صادق باشید و تاریخ را درست روایت کنید!

وی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به اظهارات اخیر حسن روحانی درباره گرانی بنزین در آبان ۱۳۹۸، نوشت: لطفا با مردم صادق باشید و تاریخ را درست روایت کنید! در ۸ سال که با مردم صداقت نداشتید و نتیجه آن سقوط محبوبیت دولت به ۷ درصد در پایان دوره ریاست‌جمهوری شد، اما حداقل امروز تمرین کنید که با مردم صادق باشید!

رییس شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: هم وزیر کشور وقت و هم معاون وی بار‌ها گفتند که از زمان دقیق اجرای گرانی بنزین خبر داشتید و معلوم نیست چرا حتی سخنان منصوبان خود را رد می‌کنید. در جلسه مورد اشاره هم اولا گرانی بنزین قبلا در دولتتان تصویب شده بود و صرفاً در یکی از جلسات هماهنگی سران قوا از جنبه اطلاع‌رسانی مطرح شد ‏و نه از جنبه تصویب.

خلجی خاطر نشان کرد: تنها نحوه هزینه کردِ درآمد‌های ناشی از افزایش قیمت بنزین در جلسه سران تصویب می‌شود نه زمان و چگونگی اجرای آن! در همان جلسه و پس از آن به‌صورت مکتوب، آقای رئیسی پیش‌شرط افزایش قیمت بنزین را صحبت با مردم و اقناع عمومی برای پذیرش ضرورت‌های این کار مطرح کردند، نه اجرای یک‌شبه و غافلگیر کردن مردم! طوری مردم را غافلگیر کردید که خودتان هم صبح جمعه فهمیدید! همین دروغگویی‌هاست که باعث رد صلاحیت می‌شه!

رییس شورای اطلاع رسانی دولت در ادامه نوشت: ‏البته آقای رییسی در هنگامه مسئولیت به توصیه خودش عمل کرد. در سال ۱۴۰۱ برای حذف رانتی ۴۲۰۰ با مردم صحبت کرد و افکار عمومی را جریان گذاشت و اقدامات جبرانی دولت را برای مردم تشریح کرد. بعد طرح بدون تنش اجرا شد.

دیگر خبرها

  • پس لرزه‌های سخنان روحانی؛ دولت رئیسی واکنش نشان داد
  • اندیشه پویا؛ یاد شاهرخ مسکوب/ تبعیدی سرگردان
  • پس‌لرزه‌های موضعگیری اخیر علی مطهری درباره نوروز
  • وقوع زمین لرزه در کابل
  • باران ،طوفان وسرما در کرمان
  • واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در کیار
  • باران و سرما در راه کرمان
  • باران وسرما در راه کرمان
  • سرمازدگی در کمین محصولات کشاورزی کرمان
  • مرگبارترین روز در تاریخ، چه روزی بود و چطور رخ داد؟