Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حسین بابادی مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اردل، از برپایی ویژه برنامه‌های بزرگداشت یوم الله نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، و هشتمین سالگرد قیام مردمی علیه فتنه ۸۸ در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: مهم‌ترین این برنامه‌ها به شرح زیر می‌باشد:

۱) گردهمایی بصیرت و میثاق با ولایت (بازخوانی فتنه ۸۸ و حماسه مردمی ۹ دی) روز سه شنبه ۵ دی ماه ۹۶ پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین (ع) شهر دشتک

۲) گردهمایی بصیرت و میثاق با ولایت (بازخوانی فتنه ۸۸ و حماسه مردمی ۹ دی) روز چهارشنبه ۶ دی ماه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین (ع) شهر کاج

۳) بررسی «نقش، ولی امر مسلمین در مدیریت و مهار فتنه» توسط امام جمعه شهرستان در خطبه‌های نمازجمعه ۸ دی ماه در مصلای نماز جمعه اردل

۴) تجمع بزرگ بصیرت و میثاق با ولایت، ساعت ۱۰ صبح شنبه ۹ دی، روبروی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اردل

گفتنی است: روز ۹ دی ماه به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است، زیرا در این روز مردم بصیر ایران اسلامی، برای سرکوبی فتنه سال ۱۳۸۸ به خیابان‌ها آمدند و با برپایی راهپیمایی، ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران، با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های امام (ره) و شهیدان، میثاقی دوباره بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اردل با ۷۰ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر اردل) در فاصله ۷۵ کیلومتری جنوب غربی شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ شکوهی گفت: ۲ هزار ۳۷۰ نفر درطرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند و برای ۲۲۴ نفر در ۵ نقطه این شهرستان زمین تأمین شده است.
به گفته وی همچنین، ۷۰۰ مورد تسهیلات مسکن به روستاییان در این شهرستان پرداخت شده و پیش بینی می‌شود، این واحد‌ها امسال بهره برداری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل