Web Analytics Made Easy - Statcounter

٤٨ ساعت به متصدیان اماکن مذکور فرصت داده شد تا بر أساس مقررات اقدام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نورآنلاین، چراغی مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گفت: در پی مصوبه کارگروه سلامتی امنیت غذایی شهرستان در خصوص لزوم جمع آوری قلیان از مراکز عرضه ، گشت مشترک ادارات ممسنی اقدام به بازرسی از اماکن مذکور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تا ٤٨ ساعت به متصدیان اماکن مذکور فرصت داده شد تا بر أساس مقررات اقدام و در غیر اینصورت نسبت به پلمپ اماکن متخلف اقدام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ما انتظار می رود طبق قوانین موجود با تخلفات تولیدکنندگان، واردکنندگان و عرضه کنندگان برخورد شود چرا که در بررسی ها، قریب به اتفاق تنباکوهای معطر حاوی موارد سرطان زا، فلزات سنگین و ده ها برابر میزان استاندارد سرب و بنزن دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به آخرین دستورالعمل ارزی که در سامانه جامع تجارت قرار گرفته است، مهلت واردکنندگان برای تامین ارز واردات پس از دریافت تخصیص وارداتی به ۲۰ روز محدود شده است.

گفتنی است، تا پیش از این واردکننده تا ۳۰ روز پس از تخصیص ارز فرصت داشت تا نسبت به تامین ارز اقدام کند. بعضاً بانک مرکزی در این بازه زمانی نمی‌توانست تامین را انجام دهد و فرصت طولانی‌تر می‌شد. عده‌ای نیز صبر می‌کردند و از تفاوت قیمت نوسان‌گیری می‌کردند. به طور مثال وقتی اقدام به خرید می‌کردند که اختلاف نرخ دولتی و بازار آزاد به حداکثر میزان خود رسیده باشد.

کد خبر 6093439

دیگر خبرها

  • واکنش عالیشاه: نه نه نه نه نه!
  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه
  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • «عینک قرمز» حامد بهداد با «تگزاس۳» مجوز اکران گرفتند