Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس‌ جمهور در آستانه میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) و همچنین آغاز سال 2018 میلادی، در فضایی صمیمی با خانواده شهید ارمنی «ژرژ کشیش هارطون» دیدار و گفت وگو کرد. دکتر حسن روحانی یکشنبه شب در این دیدار با تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) به همه بشریت، اظهارداشت: امیدوارم شخصیت و آموزه‌های حضرت مسیح (ع) بتواند انسان‌ها را به سمت صلح، آرامش و همزیستی مسالمت‌آمیز سوق دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران آنلاین /

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به لاهور سفر کرد

رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر خود به پاکستان، وارد لاهور شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز سه‌شنبه در ادامه برنامه‌های سفر به پاکستان، پس از دیدار با نخست وزیر، برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه، دیدار با رئیس جمهور و روسای مجالس ملی و سنا، دیدار با فرمانده کل ارتش و دیدار با جمعی از نخبگان پاکستانی، وارد لاهور شد.

رئیسی: طوفان الاقصی شکست راهبردی اسرائیل و حامیانش بود بازدید از مجموعه تاریخی و فرهنگی قلعه لاهور، ادای احترام به مقبره اقبال لاهوری، دیدار با جمعی از مقامات محلی ایالت پنجاب و هم‌چنین سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه لاهور از جمله برنامه‌های روز دوم سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • عکس/ دیدار رئیس جمهور با نخبگان ایالت پنجاب
  • رئیس جمهور، اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • رئیسی به لاهور سفر کرد
  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی