Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه فرابرتر فریدونکنار از قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر مازندران و صعود به لیگ مناطق کشور خبر داد و گفت: مسئولان حمایت نکنند امیدها و نوجوانان را واگذار می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا صائب شکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: تیم نوجوانان فرابرتر فریدونکنار توانست یک هفته پیش از پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مازندران قهرمان شوند اما با این وجود اگر مسئولان حمایت نکنند این دو تیم را واگذار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با بیان اینکه در رقابت‌های فوتبال امیدهای کشور در لیگ دسته اول برای نام فریدونکنار آبروداری کردیم، افزود: مسئولان در فصل گذشته با وجود وعده‌های فراوان، از تیم فرابرتر حمایت نکردند و مجبور به واگذاری این تیم برای یک فصل به شهرستان بابل شدیم و اگر حمایت نکنند آن را واگذار می‌کنیم.
 
مالک باشگاه فرابرتر فریدونکنار با اشاره به اینکه نوجوانان فرابرتر این شهرستان در نخستین حضور خود در لیگ برتر مازندران به مقام نخست دست یافت، خاطرنشان کرد: فرابرتر فریدونکنار پس از قهرمانی در این رقابت‌ها هنوز یک جلسه در این شهرستان به منظور آمادگی برای دیدار پایانی تمرین نکرده است و نیازمند حمایت مسئولان است.   انتهای پیام/