Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت ١٩:٣٠ بیست‌وهفتم تیرماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ مفقودشدن پسربچه‌ای ٣,٥ساله به نام یوسف به کلانتری ١٢٨ تهران نو اعلام شد. آفتاب‌‌نیوز : با حضور مأموران کلانتری در محل فقدان کودک در خیابان ایرانمهر، پدر و مادر یوسف در اظهارات خود گفتند: روز حادثه برای میهمانی به خانه یکی از بستگان خود در خیابان ایرانمهر رفتیم؛ حدود ساعت هفت عصر، یوسف به تنهایی و درحالی‌که کلاه نقابدار قرمز (طرح مرد عنکبوتی) به سر داشت، از خانه خارج شد؛ چند دقیقه‌ای از خارج‌شدن یوسف نگذشته بود که برای آوردنش از خانه خارج شدیم اما او را پیدا نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «فقدانی کودک» و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ٢٧ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. هم‌زمان با اقدامات پلیسی، خانواده فقدانی و بستگان آنها نیز تصاویر یوسف را به همراه شماره تماس خود در محدوده محل ربوده‌شدن یوسف اطلاع‌رسانی کرده بودند؛ تا اینکه زنی ناشناس در تماس با خانواده یوسف، به آنها اعلام کرد که یوسف نزد اوست و او قصد بازگرداندن کودک را دارد که بلافاصله موضوع از طریق خانواده یوسف به پلیس اطلاع داده شد؛ سرانجام با شناسایی محل تردد زن ناشناس در خیابان دماوند – محدوده اتوبان امام علی(ع)، این خانم ناشناس درحالی‌که یوسف را همراه خود داشت شناسایی، دستگیر و یوسف نیز سالم به خانواده‌اش تحویل داده شد.

زن متهم روز گذشته پای میز محاکمه رفت و گفت: من با چند زن زندگی می‌کردم که شیشه مصرف می‌کردند و خودم هم گاهی شیشه مصرف می‌کردم. روز حادثه وقتی یوسف را دیدم فکر کردم او خواهرزاده من است. دستش را گرفتم و به خانه بردم بعد که متوجه شدم اشتباه کرده‌ام، او را به خانواده‌اش بازگرداندم.

منبع: شرق

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست «مهریه» یک ماه بعد از ازدواج

آفتاب‌‌نیوز :

مرد جوانی با حضور در دادگاه خانواده گفت: در سال ۹۹ با همسرم ازدواج کردم. یک ماه بعد از ازدواجمان، همسرم بدون هیچ دلیلی مهریه اش را به اجرا گذاشت و ارتباط مان قطع شد. از آن زمان تاکنون در راهرو‌های دادگاه خانواده در حال رفت و آمد هستم. 

وی ادامه داد: مهریه همسرم ۱۱۰ سکه است. ابتدا هر ماه یک سکه از مهریه اش را باید پرداخت می‌کردم، ولی اکنون پس از تعدیل اقساط مهریه، سالانه یک ربع سکه باید به همسرم بدهم.

حسین گفت: پس از اینکه مهریه تقسیط شد، همسرم گفت که ۱۴ سکه و حق طلاق را به او بدهم تا به زندگی برگردد، ولی از آنجا که ثبات فکری نداشت و روان‌پریش بود، قبول نکردم. همسرم هدفی ندارد و فقط در حال اذیت کردن است. او بازی را شروع کرده و من این بازی را طولانی‌تر می‌کنم.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ نیز بعد از اینکه همسرم حق مسکن را طلب کرد، منزلی را برای الزام به تمکین همسرم معرفی کردم، ولی او حاضر به تمکین نشد؛ به همین دلیل حق نفقه اش هم ساقط شد. 

حسین ادامه داد: به نظرم همسرم مریض است و هنوز به بلوغ عقلی نرسیده است. او حتی چند نفر را اجیر کرد و مرا به کمپ بردند تا از من آزمایش اعتیاد بگیرند، با این استنباط که شاید معتاد باشم. پس از اینکه جواب اعتیادم منفی بود، به جرم آدم ربایی و ضرب و شتم از او شکایت کردم و پرونده دیگری هم در دادگاهی دیگر دارد. 

براساس این گزارش، طبق ماده ۱۰۸۲ قانون مدنی، به مجرد عقد زن مالک مهر می‌شود و می‌تواند هر نوع تصرفی که بخواهد در آن بنماید.

از زمان جاری شدن عقد ازدواج، مهریه از جانب زوجه قابل مطالبه است و در صورتی که زوج توان مالی پرداخت آن را نداشته باشد؛ باید به صورت اقساطی پرداخت شود. برای آنکه مهریه قسط بندی شود، زوج باید دادخواست اعسار از پرداخت مهریه دهد و بتواند اعسار خود را در دادگاه به اثبات برساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده ۵ ساله
  • (تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • خاص ترین خانه این روزهای ژاپن! (+تصاویر)
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!
  • حضانت فرزند در قوانین ایران؛ مراحل، شرایط و حقوق والدین
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • درخواست «مهریه» یک ماه بعد از ازدواج
  • پیروزی آرسنال در خارج از خانه