Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - شعب بانك صنعت و معدن طي سه سال گذشته 14 ميليون و 500 هزاردلار (معادل 52 ميليارد تومان) و 54 ميليون يورو (معادل 230 ميليارد تومان) تسهيلات ارزي براي طرح هاي كوچك و متوسط اين بانك تامين كرده اند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، تسهيلات دلاري ياد شده براي سه طرح صنعتي در تبريز، سمنان و يزد و تسهيلات يورويي به 6 طرح صنعتي در اصفهان، بوشهر، خرم آباد، رشت، شيراز و يزد تخصيص يافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تسهيلات ارزي ياد شده 36 درصد و تسهيلات ريالي 64 درصد كل تسهيلات قرارداد شده توسط شعب بانك صنعت و معدن براي طرح هاي كوچك و متوسط بانك صنعت و معدن در سه سال گذشته را تشكيل مي دهند.

گفتني است شعب بانك صنعت و معدن در سطح استان هاي كشور علاوه بر تسهيلات ريالي در زمينه تامين مالي ارزي نيز فعاليت مي كنند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، در اجرای مواد ۵۸، ۶۳ و ۶۳ مکرر قانون نظام وظیفه و وظایفی که به عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت گذاشته شده نشست مشترکی بین محمدکاظم صادقیان مدیرکل صنعت، معدن وتجارت و معاونت نظام وظیفه فرماندهی انتظامی استان یزد مبنی بر شناسایی مشمولین نظام وظیفه و عدم بکارگیری آنها در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی برگزار شد.
در این نشست مقرر شد ضمن بازدید مشترک از واحد‌های مذکور مفاد قانونی مربوط به اطلاع صاحبان صنایع، بهره برداران معادن و متصدیان واحد‌های صنفی رسانده شود. 
کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسات دولتی و غیر دولتی از قبیل کارخانه ها، آموزشگاه ها، کارگاه ها، بنگاه ها، مغازه‌ها و تعمیرگاه ها، به کارگیری کنند، توسط نیروی انتظامی، وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت شناسایی و به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.
بر اساس ماده ۶۳ مکررقانون نظام وظیفه عمومی، مجازات به کارگیری مشمولان غایب نظام وظیفه برای بار اول، هزینه سالانه یک سرباز و برای بار دوم و بیشتر، هزینه سالانه ۳ سرباز است.

دیگر خبرها

  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند