Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش استانی بومی محلی مازندرانی "چله شو ٢" در سالن اریکه آریایی آمل برگزار شد. به گزارش بلاغ به نقل از سفیر هراز، همایش استانی بومی محلی مازندرانی " چله شو ٢ " در سالن اریکه آریایی آمل در 2 بخش اصلی و جنبی و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری اجرا و نمایشگاه صنایع دستی، پخت نان و غذاهای محلی، عرضه محصولات فرهنگی برای بازدید حاضران برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تکنوازی، شعر خوانی، اجرای گروه موسیقی بومی و آیین زندگی مازندران، گروه موسیقی کردی با اهداء تندیس به سرپرستان گروه‌ها از دیگر برنامه‌های این همایش بومی و محلی بود.

گفتنی است این همایش بومی قرار بود شنبه هفته گذشته برگزار شود که به احترام ساحت مقدس شهید مدافع حرم "سردار مهدی قره محمدی " در این روز برگزار شد.  

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم دشتی دل در گروه قرآن و اهل بیت (ع) دارند

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی ظهر جمعه در مراسم محفل انس با قرآن که به همت مجموعه خادم یاران رضوی دشتی برگزار شد اظهار داشت: از مجموعه خادم یاران رضوی در اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرستان تقدیر می‌شود.

وی افزود: تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز به فال نیک می‌گیریم و باید از این فرصت در معرفی سنت‌های و آداب مردم شهرستان در ماه مبارک رمضان به مسافرین نوروزی اهتمام بورزیم.

وی ادامه داد: امروز عزیزانی از این شهرستان در برنامه‌های فرهنگی با نام امام هشتم نقش آفرینی می‌کنند که جای تقدیر دارد.

فرماندار دشتی گفت: علی رغم همه هجمه‌های دشمنان مردم دشتی همچنان دل در گروه قرآن و اهل بیت دارند.

کد خبر 6064759

دیگر خبرها

  • جشنواره آیین‌های بومی محلی در سراوان برگزار شد
  • بازدید هفت هزار گردشگر داخلی و خارجی از نوروزگاه‌های عشایری گلستان
  • مردم دشتی دل در گروه قرآن و اهل بیت (ع) دارند
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • شب‌های احیای تلویزیون برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • شب های احیا در شبکه جام جم
  • تأثیر بازی‌های بومی محلی در جذب گردشگر
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود
  • نمایشگاه صنایع دستی و غذا‌های بومی، محلی در صالح شهر برگزار گردید