Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ مقدم رئیس هیئت دو و میدانی استان زنجان از کسب عنوان سوم مسابقات قهرمانی دوی صحرانوردی کشور خبر داد و افزود : این دوره از مسابقات با حضور 60 ورزشکار برتر در غالب 20 تیم به میزبانی استان اصفهان و کسب عنوان سوم تیمی در رده سنی جوانان برای تیم اعزامی زنجان پایان یافت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد : امیر نقیلو ، حامد ثبوتی ، علی حمدی و احمد یعقوبی ورزشکاران شایسته زنجانی به مربیگری؛ کاظم مرادی در این مسابقات حضور داشتند .

رئیس هیئت دو و میدانی استان به درخشش بانوان زنجانی در رقابت های اخیر ( دوی صحرانوردی) نیز اشاره کرد و ادامه داد : هیئت دو و میدانی استان زنجان برای چهار سال آینده برنامه‌ریزی خوبی در راستای رشد کمی و کیفی این رشته انجام داده است .

انتهای پیام/ن

زنجان بر سکوی سومی مسابقات قهرمانی دوی صحرانوردی کشور ایستاد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس

به گزارش جام جم آنلاین، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان  فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در  صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • ازبکستان به عنوان سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • ازبکستان روی سکوی سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد