Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@22:12:39 GMT

5 خودروی سوپر لوکس برای آفرود +عکس

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۴۳۸۱۲

5 خودروی سوپر لوکس برای آفرود +عکس

در زیر کاپوت جی-پروفشنال یک پیشرانهٔ تقویت شده با قدرت 245 اسب بخار قرار گرفته که از طریق یک گیربکس پنج سرعته اتوماتیک به چهارچرخ ارسال می‌شود. آفتاب‌‌نیوز : وقتی صحبت از 4*4 ها می‌شود، نمی‌توان از بیراهه‌ و ماجراجویی در رانندگی حرفی به میان نیاورد. ماجراجویی‌های اینچنینی و آفرودنوردی بیش از هر چیزی به وسایل محرکه کاربردی و قدرتمند نیاز دارد تا انواع لوکس و پر رفاه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این فهرست لوکس‌ترین خودروهای آفرودی جهان را در یک نگاه خواهید دید.

آفرودرها معمولا خاکی، گلی پر از شن و ماسه هستند. پاکیزکی برای این سواری‌های بلند 4*4 معنایی ندارد، مگر اینکه از قابلیت‌های آنرودی آنها استفاده کنید. تجملات و ظاهر برای حرکت آفرودی یک آپشن محسوب می‌شود که نیازش در یک بیابان یا جاده برفی چندان محسوس نخواهد بود.

بی ام‌و X5 در نسخه X درایو 50

یک آفرودر لوکس 445 اسب‌بخاری با سامانه انتقال قدرت 8 سرعته که در نسخه شخصی‌سازی شده توانمندی بیشتری را در آفرود به نمایش می‌گذارد. اریک ریهل مدیر لوازم جانبی بی‌ام‌و در آمریکا چند کلید ویژه را برای ماجراجویی بیشتر در این خودرو پیشنهاد می‌کند. یکی از آنها نگه‌دارنده و پایه‌های سقفی است. این ابزار که مدل اصلی و فابریک آن حدود 259 دلار می‌ارزد برای حمل وسایل اسکی و قایق‌های کایاک و دیگر ابزارهای ورزشی- تفریحی مناسب است. با صرف هزینه 150 دلاری در این خودرو می‌توانید صاحب یک ساک یخچالی الکتریکی شوید، که مواد غذایی داخل خودرو یا چادررا خنک نگه‌ می‌دارد. یکی از سامانه‌های مورد علاقه‌تان در این خودرو سامانه خنک کننده هوا است که در روزها و ساعات گرم باعث خنک شدن فرمان و صندلی‌ها می‌شود.

مرسدس بنز G 350 d پرفشنال

مدل‌های جدید کلاس G بنز در نسخه 2017 صرفا برای عملکردهای آفرودی ناب طراحی شده است. در  جی-پروفشنال یک پیشرانهٔ تقویت شده با قدرت 245 اسب بخار قرار گرفته که از طریق یک گیربکس پنج سرعته اتوماتیک به چهارچرخ ارسال می‌شود.  جی-پروفشنال یک آفرودر حرفه‌ای است  این آفرودر به یک مجموعه ضدلغزشی و خشک کننده مجهز است که پس از یک روز آفرودی با ایجاد ضربه و اسپری روی سطح بیرونی باعث کنده شدن گل و لای از روی چرخ‌ها و سطح خارجی خودرو می‌شود.

بنتلی بنتایگا

این خودرو که به عنوان سریع‌ترین SUV تولیدی جهان شناخته می‌شود، یکی از لوکس‌ترین خودروهای آنرودی در دنیا نیز محسوب می‌شود. بنتلی برای این خودرو مجموعه‌ای فوق لاکچری برای ماهیگیری فراهم کرده است. تمام تجهیزات ماهیگیری در این خودرو به شکلی سفارشی تعبیه شده و به نظر می‌رسد کیفیتش با کیت مجموعه مولینر برابری می‌کند.

جف داوینگ مدیر طراحی سفارشی‌سازی بنتلی در این خصوص اعلام کرد که شرکت سازنده این شرکت می‌تواند بنتایگا را برای هر نوع ورزشی آماده کند. این خودرو می‌تواند برای گلف، دوچرخه‌سواری، تیراندازی یا هر چه که صاحبان به آن علاقه دارند به صورت ویژه طراحی شود.

هلند و هلند رنج‌روور

جگوار لندروور خودروی ویژه عملیاتی را به همکاری گروه هلند و هلند تحت عنوان نسخه‌های محدود رنج‌روور توسعه داده است. این خودرو سبز یشمی، توسط یک موتور V8 با گشتاور 680 نیوتن‌متر و خروجی 550 اسب بخار تغذیه می‌شود. این قدرت به معنای این است که خودرو می‌تواند از هر جایی سر درآورد. تا کنون تنها 120 دستگاه از این خودرو ساخته شده و 30 دستگاه آن در آمریکا به فروش رسیده است.

مرسدس بنز G63 AMG 6*6

از روی یک مدل نظامی و با موتور 5.5 لیتری V8 ساخته شده است. توانایی فوق‌العاده‌ای برای مقابله با کنش‌ها شدید محیطزیستی مانند صحرا و شنزار، صخره‌ها یا پستی بلندی‌های مرتبط با زمین دارد. خودرو روی 6 تایرهای 37 اینچی سوار شده که آن بیش از هر مدل دیگری  شبیه هیولا می‌کند.

برای خرید این خودروها باید تقریبا بیش از نیم میلیون دلار پول خرج کنید اما در ازای چنین هزینه‌کردی می‌توانید از خدمات و رفاه بی‌نظیر یک خودرو در مناطقی بکر و دست و نخورده در طبیعت‌گردی استفاده کنید.

منبع: عصر ایران

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه

به گزارش مرضیه یاسی خبرنگار«تابناک»؛ یکی از مباحثی که طی روزهای اخیر مورد توجه مشتریان و خریداران خودرو قرار گرفته موضوع تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه توسط خودروسازان است. بنابراین به دلیل اهمیت، موضوع در جلسه وزارت صمت و شورای رقابت مطرح شد.
اعضای شورای رقابت در این بخش تاکید کرده‌اند که ثبت‌نام در سامانه برای خودرو تعهدی ایجاد نمی‌کند و این نکته در اعلامیه‌های ثبت‌نام در سامانه یکپارچه نیز درج شده است. لذا اعضای شورای رقابت با اکثریت آرا تصویب کردند که شکایات مربوط به ثبت‌نام و مراحل بعدی در سامانه یکپارچه در شورای رقابت غیرقابل‌رسیدگی است.

گروه اول: شکایاتی که موضوع آنها تغییر مدل خودروی ثبت نامی یکپارچه خودرو است بدین توضیح که پس از ثبت نام در سامانه تعیین مدل خودرو درخواستی از جانب مشتری، شرکت خودورساز به مشتری پیامک داده است که نسبت به انعقاد قرارداد در خصوص خودرویی متفاوت اقدام کند. با توجه به اینکه ثبت نام در سامانه برای خودرو تعهدی ایجاد نمی کند. این نکته در اعلامیه ثبت نام در سامانه یکپارچه نیز نیز درج شده است لذا اعضای شورای رقابت با اکثریت آرای حاضرین تصویب کردند که شکایت مربوط به ثبت نام و مراحل بعدی در سامانه یکپارچه در شورای رقابت غیرقابل رسیدگی است.

گروه دوم: هم آن دسته از شکایات هستند که شاکیان اعلام کرده‌اند پس از انعقاد قرارداد، شرکت خودروساز اعلام کرده است که مشتری خودروی دیگری غیر از خودروی ثبت‌نامی تحویل بگیرد. با توجه به اینکه در این شکایات شرکت‌های خودروساز گفته‌اند که در تغییر مدل خودرو هیچ‌گونه اجباری نبوده و به مشتری پیشنهاد شده و صرفا مدل خودرویی که مشتریان رضایت به تغییر داشته‌اند و متمم قرارداد را امضا کرده‌اند، اعمال شده است، اعضای شورای رقابت در این مورد هم با اکثریت آرا تصویب کردند که در مواردی که شاکی قراردادی را امضا کرده و رضایت داده و سپس به شورا شکایت کرده است، قابلیت رسیدگی در شورای رقابت را ندارد. باید به این نکته مهم نیز اشاره کرد و گفت که در این بخش توضیحی در خصوص کسانی که رضایت به تغییر مدل خودرو نداده‌اند و قرارداد هم امضا کرده‌اند، داده نشده است.

با این وجود شورای رقابت عنوان کرده که موضوع قابل‌طرح در شورای رقابت نیست. به عبارت دیگر می‌توان گفت این شورا پای خود را از این اختلاف بیرون کشیده تا خودروساز و متقاضی خودرو رویاروی یکدیگر قرار بگیرند. وزارت صمت به همراه شورای رقابت، با راه‌اندازی سامانه یکپارچه عرضه خودرو، از یک طرف وعده تنظیم بازار را به مردم داد و از سوی دیگر خودروساز را متعهد به میزان عرضه‌ای کرد که خارج از توان تولیدکننده بود.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • 2 خودرو جدید کرمان موتور (+عکس )
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴