Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@12:10:51 GMT

دیدنی های امروز

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۴۴۹۸۲

دیدنی های امروز

مراسم ویژه شب کریسمس با حضور پاپ در کلیسای جامع سنت پترز در واتیکان تماس زنده ویدئویی دونالد ترامپ با فرماندهان نظامی آمریکا در چهارگوشه جهان برای تبریک کریسمس از عمارت و باشگاه گلف شخصی اش (مارالاگو) در پالم بیچ ایالت فلوریدا حضور در جشن کریسمس در منطقه بیت لحم فلسطین به عنوان زادگاه مسیح دعای یک زن مسیحی در مراسم شب کریسمس در کلیسای مهد – محل تولد مسیح – در بیت لحم فلسطین اعتصاب غذای دهها معلم بنگلادشی با درخواست افزایش حقوق - داکا بازی با بچه شیرهای به حراج گذاشته شده در باغ وحش باریکه غزه حضور مسیحیان ویتنام در جشن کریسمس در مقابل کلیسای جامع سنت جوزف در شهر هانوی یک گرگ در جنگل های برفی فنلاند- عکس روز وب سایت "نشنال جئوگرافی" جشنواره سالانه شتر در امارات متحده عربی شنای زمستانی در رودخانه ای در هاربین چین هدایای کریسمسی میمون های باغ وحش بوداپست جشن کریسمس مسیحیان در شهر دمشق سوریه/عکس: خبرگزاری فرانسه مطالب مرتبط دیدنی های امروز

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید گمنام وارد یزد شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، پیکر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز با استقبال گسترده یزدی‌ها وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شد.

جمع کثیری از مسئولان، خانواده‌های شهدا و قشر‌های مختلف مردم در این مراسم حضور پرشوری داشته و بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

بدین مناسبت، ساعت ۲۰ امشب مراسمی با حضور پیکر این شهید در امامزاده سید جعفر محمد (ع) واقع در بلوار جمهوری یزد برگزار می‌شود.

مراسم وداع با شهید گمنام نیز ساعت ۲۰ فردا جمعه همزمان با برگزاری یادواره شهدای فیروزآباد در گلزار شهدای اشکذر برگزار خواهد شد.

پیکر پاک این شهید ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه به سمت پارک بزرگ اشکذر تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

دیگر خبرها

  • بیانیه آشوریان ارومیه در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در یزد
  • (ویدئو) یک دختر جواد عزتی را بغل کرد؛ حراست گیر داد
  • دیدنی های امروز؛ اعتراضات روز جهانی کارگر
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • جشن روز کار و کارگر - زنجان
  • دیدنی های امروز؛ از موج گرما در شرق و جنوب آسیا تا وضعیت رفح
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • دیدنی های امروز؛ اعتراضات ضداسرائیلی در آمریکا