Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت گفت: فاز دوم پالایشگاه خلیج‌فارس اوایل سال آینده و فاز سوم در سال بعدی به بهره‌برداری می‌رسد.


به گزارش شریان نیوز،با اشاره به تولید مستقیم پالایشگاه خلیج‌فارس اظهار کرد: مدتهاست این پالایشگاه وارد تولید مستقیم شده است و محصولاتی از قبیل گازوئیل و بنزین به میزان 12 میلیون لیتر تولید می‌کند.

وی با بیان اینکه وضعیت تولید در پالایشگاه خلیج‌فارس مستمر است، افزود: وزارت نفت بر افتتاح فاز دوم این پالایشگاه تمرکز دارد که فاز دوم اوایل سال آینده و فاز سوم در سال بعدی به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نفت با اشاره به استفاده از ظرفیت بانکرینگ و سهم کشورمان در بازار آن؛ تصریح کرد: در حد امکان استفاده از ظرفیت بانکرینگ وجود دارد و ما برای آن تسهیلاتی قائل شدیم و در حدی که امکان پرداخت پول برای بانکرینگ وجود داشته باشد، حمایت می‌کنیم.

زنگنه درباره اخذ سهمیه کشورمان در حوزه بانکرینگ از امارات بیان کرد: بحث گرفتن سهم مطرح نیست؛ امارات مرکز بانکرینگ در فجیره است که بسیاری در آن سرمایه‌گذاری کردند و شرکت‌های ایرانی هم مشغول فعالیت هستند و ما نیز از آنها حمایت می‌کنیم.

برچسب هازنگنهوزیر نفت

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید پتروشیمی خلیج فارس درباره تغییر نام استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، دکتر علی عسکری در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی درخصوص مباحث اخیر پیرامون تغییر نام تیم استقلال، گفت: کنسرسیومی از گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ۸۵ درصد سهام شرکت استقلال ایران را خریداری کرده و این موجب مسرت و افتخار ماست که در کنار هواداران پرشمار این تیم، انشالله به تعالی این تیم و ورزش کشور بویژه در عرصه‌های بین‌المللی کمک خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در خصوص تغییر نام شرکت استقلال ایران مباحثی در جریان است و این رویه در هلدینگ خلیج فارس وجود دارد که شرکت‌های تابعه، پسوند خلیج فارس را داشته باشند، منتها اولویت اول ما حفظ نام استقلال ایران برای این شرکت است و تمام تلاش خود را در این راستا می‌کنیم، اما در صورتی که مراجع ذیصلاح بر حذف پسوند ایران اصرار داشته باشند با هماهنگی با وزارت ورزش و طبق قانون تجارت و ضوابط حاکم بر شرکت‌های بورسی درباره تغییر پسوند شرکت استقلال ایران اقدام خواهیم کرد.

علی عسکری خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما برای موفقیت استقلال است و این نام زیبا بر روی تیم استقلال برقرار خواهد ماند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904386

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به جو کرمانشاه از اوایل هفته آینده
  • خبر جدید پتروشیمی خلیج فارس درباره تغییر نام استقلال
  • حمایت شرکت ملی مس از طرح‌های نوآورانه با هدف کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری
  • پایان یک شایعه؛ نام استقلال تغییر نمی‌کند
  • وزیر نفت: در دولت سیزدهم ۶۰ درصد به تولید نفت افزوده شد
  • نام استقلال تغییر نمی‌کند
  • سود ۳۱۷ میلیون دلاری پالایشگاه آبادان در سال گذشته
  • «رامهرمز» ظرفیت مناسبی برای تولیدات پایین دستی پتروشیمی دارد
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • در سال گذشته ۳ میلیارد دلار واردات بنزین داشتیم / تا دو سال آینده در همه حوزه‌های بحران خواهیم داشت