Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: اولین مرکز سنجش ساختار قامتی و تندرستی کارگران کشور در همدان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، احمد توصیفیان صبح امروز در شورای ورزش همگانی استان با بیان این که مجموعه ورزشی کارگران بیش از5 دهه مشغول به فعالیت است، اظهار داشت: هدف از تشکیل این مجتمع در بخش کارگری همدان از همان ابتدا نهادینه کردن ورزش در میان کارگران در جهت بالا بردن سلامت جسمی و روحی کارگران استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همواره بحث ورزش همگانی و قهرمانی از جمله حضور در مسابقات کشوری کارگران و نیز برگزاری برنامه‌های عمومی ورزش همگانی از جمله همایش‌های خانوادگی مورد توجه این اداره کل بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه کار ویژه‌ای که اخیرا در جهت سلامت کارگران استان انجام شده افتتاح اولین مرکز سنجش ساختار قامتی و تندرستی کارگران کشور در همدان است که در این مرکز خدمات مشاوره‌ای نیز توسط اساتید دانشگاه صورت می‌گیردف افزود: با وجود تنگناهای مالی در آبان ماه در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان همدان مجموعه ورزشی کارگران تویسرکان با 4000 متر مربع مساحت و اعتبار 2 میلیارد تومان افتتاح شد.

توصیفیان تصریح کرد: اختصاص رایگان فضاهای ورزشی اداره کل به ورزش صبحگاهی، از جمله واگذاری سالن شهید مدنی، برگزاری کلاس‌های آمادگی جسمانی برای بازنشستگان و تجهیز و ترمیم برخی از فضاهای ورزشی اداره کل از دیگر اقدامات ما در جهت توسعه ورزش همگانی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف ورزشی 2 هزار و 100 نفر از فرزندان کارگران تحت آموزش رشته‌های مختلف قرار گرفتند.

انتهای پیام/

R41405/P1486/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند

رئیس‌جمهور با بیان اینکه قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند و حقیقتاً ایستادن هر ورزشکار بر سکوی قهرمانی و به اهتزاز درآمدن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران دل مردم را شاد می‌کند، گفت: این شادی عمومی و اجتماعی بسیار ارزشمند و ذی‌قیمت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در آئین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، ضمن قدردانی از افتخارآفرینان ورزشی که با تلاش‌های خود برای کشور و ملت قهرمان ایران عزت و افتخار آفریدند، ورزش را برای جامعه امری ضروری و توسعه آن را باعث توسعه سلامت، امید نشاط اجتماعی و انسجام ملی در جامعه دانست.

وی با بیان اینکه قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند و حقیقتاً ایستادن هر ورزشکار بر سکوی قهرمانی و به اهتزاز درآمدن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران دل مردم را شاد می‌کند، افزود: این شادی عمومی و اجتماعی بسیار ارزشمند و ذی‌قیمت است و از همین‌رو باید بر گسترش ورزش قهرمانی و تأمین و توسعه زیرساخت‌های آن تاکید کرد.

رئیسی با تأکید بر اینکه قهرمانان و ورزشکاران ما نباید هیچ دغدغه‌ای جز رقابت در میدان و قهرمان شدن داشته باشند و تمام خواسته‌ها و اقتضائات ورزش قهرمانی باید فراهم شود، تصریح کرد: در سال‌های اخیر ورزشکاران کشور در عرصه قهرمانی و حرفه‌ای در بخش‌های آقایان و بانوان مکرر برای کشور اقتدار و افتخار آفریدند و لذا باید به این عرصه توجه ویژه‌ای شود، اما در کنار آن باید ورزش همگانی، روستایی، عشایری و دیگر عرصه‌ها نیز مورد توجه باشد.

رئیس جمهور ورزش را یکی از معروف‌ها برشمرد که امر به آن و گسترش زمینه‌های آن می‌تواند بسیاری از مشکلات روحی و روانی جامعه را حل و سلامت عمومی را ارتقا بخشیده و تضمین کند و تصریح کرد: یکی از امتیازات خاص ورزش و ورزشکاران و قهرمانان ما این است که کار آنها با فتوت و مردانگی و ارزش‌های دینی و الهی همراه است و این به قهرمانی و حضور آنان در میدان زیبایی وصف‌ناپذیری می‌دهد.

رئیسی با اشاره به اینکه احساس مسئولیت برای یک قهرمان و ورزشکار امر بسیار مهمی است، گفت: احساس مسئولیت ورزشکاران کشورمان نسبت به جامعه مسلمین و مظلومان همان روحیه‌ای است که تختی‌ها، بزرگان، قهرمانان و شهدای با فضیلت عرصه ورزش به ما آموختند. این شاید در ظاهر قهرمانی به حساب نیاید، اما حقیقت آن است که بالاترین سکوی قهرمانی از آن کسی است که در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده و حاضر نیست به هر شکلی این رژیم کودک‌کش را به رسمیت بشناسد. بالاترین و واقعی‌ترین سکوی قهرمانی همین است که با یک انگیزه متعالی همراه بوده و برای عصرها و نسل‌ها الهام‌بخش است.

رئیس جمهور با بیان اینکه قهرمانی ورزشکاران ما همراه با یک داشته‌های عقیدتی و نگاه به نجات مظلوم و فریاد کشیدن بر سر ظالم و ستمگر است، خاطرنشان کرد: این‌ها به ورزش و قهرمانی معنای واقعی می‌دهد که بسیار حائز اهمیت است.

رئیسی در ادامه با بیان اینکه شما ورزشکاران و به خصوص ورزشکاران دارای ناتوانی جسمی جلوه روشن ما می‌توانیم هستید، گفت: اینکه ورزشکاری با وجود ناتوانی جسمی یا کمبود و فقدان امکانات در یک روستا یا شهرستان با تلاش و اراده پولادین بیاید و روی سکوی قهرمانی بایستد، جلوه خواستن و توانستن است.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 751409

دیگر خبرها

  • ورزش در سلامت سازمانی و بهره وری نقش ممتاز دارد
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور