Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:23:55 GMT

مرد کودک‌آزار در گرمسار دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۴۵۷۸۳

مرد کودک‌آزار در گرمسار دستگیر شد

فرمانده انتظامی گرمسار گفت: مردی که کودک هشت‌ساله را در گرمسار ربوده و مورد آزار قرار داده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گرمسار، سرهنگ ابوذر قربانی از دستگیری مردی که کودک هشت‌ ساله را ربوده بود خبر داد و اظهار داشت: هفته گذشته در پی تماس یک خانواده گرمساری با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر ربایش، آزار و اذیت کودک هشت‌ ساله خود توسط یک مرد مأموران پلیس بلافاصله در صحنه حاضر و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از گفت‌وگوی اولیه با این کودک به سرنخ ماجرا که یک خودرو بود رسیدند و تحقیقات تخصصی پیرامون آن آغاز شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: در تحقیقات شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی این خودرو که صاحب آن فرد دیگری بود را کشف و با فراخوان وی راننده متخلف آن‌ که مردی 30 ساله و اهل یکی از شهرستان‌های استان هم‌جوار بود را شناسایی شد.

قربانی از تکمیل پرونده و تحویل این فرد متخلف به زندان خبر داد و گفت: خانواده‌ها باید به فرزندان خود بیاموزند که هرگز سوار خودرو یا موتورسیکلت افراد ناشناس و غریبه نشوند و همچنین به خانم‌ها توصیه می‌شود از خودنمایی با زیورآلات یا پوشش‌های گران‌قیمت در هنگام بدرقه فرزندان به مدرسه یا راهی شدن برای حضور در محل کار پرهیز کنند.

انتهای پیام/

R41366/P1357/S6,64/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: سارق منازل بهارستان با ۱۰ سابقه کیفری دستگیر و به ۶ سرقت جدید اعتراف کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، سرهنگ مجید عسکری‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارق منازل بهارستان، اظهار داشت: این سارق 10 مرتبه سابقه کیفری داشته که مجدد برای سرقت جدید منازل اقدام ‌کرده است.

وی با بیان اینکه این سارق از 6 سرقت جدید خود رونمایی و اعتراف کرده است، افزود: پلیس با اقدامات فنی و اطلاعاتی و با استفاده از دوربین‌های مداربسته، سارق را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بهارستان با بیان اینکه سارق با حضور در مقابل منازل و نبود افراد خانواده در خانه با استفاده از شاه‌کلید وارد منازل می‌شد، تصریح کرد: این سارق در شهرهای صالحیه، گلستان و نسیم‌شهر اقدام به سرقت می‌کرد.

دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر

عسکری‌نیا در پایان با تأکید بر برخورد قاطع نیروی انتظامی با سارقین خاطرنشان کرد: این سارق سابقه‌دار از گذشته و حبس‌های متوالی خود درس عبرت نگرفته است و به سرقت‌های خود ادامه می‌داد که در حال حاضر پرونده متهم تکمیل و تحویل مراجع قضایی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده انتظامی گلستان: ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟
  • ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد