Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پایتخت جزئیات اجرای پنجمین مرحله دستگیری اراذل اوباش تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم،  سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای پنجمین مرحله از طرح مبارزه با اراذل و اوباش و ارتقای امنیت مناطق پایتخت اظهار داشت: در این طرح که از روز گذشته با پشتیبانی اقدامات اطلاعاتی در سراسر تهران به اجرا درآمد با هماهنگی مقامات قضایی 137 مخفیگاه اوباش را مورد ضربه قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: در این عملیات 24 ساعت 216 نفر از اراذل و اوباش و مزاحمین محلات شناسایی و دستگیر شدند که البته 50 نفر از افراد دستگیر شده به دلیل سن کمتر از 20 سالشان شب گذشته پس از توجیه، آموزش و اخذ تعهد تحویل خانواده‌هایشان شدند. 

وی اضافه کرد: همچنین در این طرح 59 قهوه‌خانه اعمال قانون و پلمب شد و بیش از 350 قبضه انواع سلاح سرد، اعم از قمه، چاقو، دشنه، باتوم کشف شد و 63 دستگاه موتورسیلکت مزاحمان نیز توقیف گشت.

* دستگیری عوامل آتش‌زدن درختان سعادت‌آباد

سردار رحیمی با بیان اینکه در این عملیات 24 ساعته تعداد قابل توجهی گاز اشک‌آور، دستبند، تجهیزات پلیسی و دو قبضه سلاح گرم که در اوباش‌گری و خفت‌گیری توسط این اراذل و اوباش استفاده می‌شد، کشف شد، گفت: در این طرح 4 نفر از افرادی که تعدادی از دخرتان منطقه سعادت‌آباد را به آتش کشیده و از آن فیلم تهیه کرده بودند را نیز دستگیر شدند و علاوه بر آن یکی از اوباشی که در فضای مجازی برای سایر اراذل و اوباش رجزخوانی شده بود، شناسایی شد.

* توقیف خودرو لوکس با آرم پلیس

رئیس پلیس پایتخت در ادامه با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو که اقدام به شبیه‌سازی آن با خودروهای پلیس کرده بود، گفت: در یکی از موارد، با دستور قضایی خودرویی که اقدام به نصب آرم پلیس بر روی بدنه آن شده بود و در محلات شمالی شهر مانور می‌داد و اقدام به عرض اندام می‌کرد شناسایی و صاحب آن نیز پس از توقیف خودرو دستگیر و روانه زندان شد. 

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا اطلاعات و گزارش‌های مردمی به پلیس محرمانه خواهد بود یا خیر، گفت: مردم باید اطمینان داشته باشند اطلاعات و گزارش‌هایی که در اختیار پلیس قرار می‌دهند بررسی می‌شود و حتماً نام و مشخصات آنها به صورت محرمانه نزد پلیس خواهد ماند و این اطلاعات و نام آنها هیچگاه افشا نمی‌شود. 

انتهای پیام/ 

R34343/P34399/S2,21/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران/ کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد

به گزارش گروه اچتماعی ایسکانیوز، سردار علی‌ولیپور گودرزی در این‌باره گفت: در پی اعلام کسبه بازار طلافروشان به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس مبنی بر حضور مشکوک یک زن برای فروش زنجیر طلای تقلبی، تیمی از کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ بلافاصله برای بررسی موضوع به صورت نامحسوس در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: کلاهبرداری بیش از ۵ میلیارد ریال با روش اسکیمر / ۴ نفر دستگیر شدند

وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان در محل و بررسی تخصصی مشخص شد که فاکتورهای ارائه شده به همراه طلا جعلی است افزود: این خانم به همراه هم‌دست خود که یک مرد جوان بود، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه از متهمان چندین برگ فاکتور جعلی و تعدادی زنجیر تقلبی طلا با خلوص کم کشف شد، خاطرنشان کرد: این زن و مرد با تغییر عیار طلا و خلوص آن و فروش به عنوان طلا با عیار استاندارد، ۱۴ گردنبند را به شهروندان فروخته و در این میان از دو نفر دیگر نیز کمک گرفته بودند.

وی با بیان اینکه مخفیگاه دیگر متهمان پرونده که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند در جنوب شرق تهران شناسایی شد، گفت: دو نفر دیگر هم که دو مرد جوان بودند، از سوی ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهمان سابقه دار پس از انتقال به پایگاه یازدهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر ساخت و فروش طلاهای تقلبی به شهروندان به ارزش دو میلیارد ریال در تهران اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت: هر چهار متهم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم دیگر و شناسایی سایر شکات احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار دارند و پس از آن برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224899 برچسب‌ها کلاهبرداری

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۷ هزار قلم اسباب بازی قاچاق در جنوب تهران
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران/ کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • ربودن دختر ۱۱ساله توسط ۲ اراذل و اوباش در شرق تهران / متهمان دختربچه را در خیابان رها کردند
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد با فروش طلای تقلبی در تهران
  • هشدار پلیس راهور یزد به رانندگان: تخلف کنید خودرو تا پایان تعطیلات توقیف می‌شود
  • ربودن دختر ۱۱ ساله توسط ۲ اراذل و اوباش مشهور در شرق تهران
  • ربودن دختر ۱۱ ساله توسط اراذل و اوباش در تهران
  • ربودن دختر ۱۱ ساله توسط ۲ اراذل و اوباش در شرق تهران
  • خودروی سرقتی در توقیف پلیس اراک