Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@17:50:10 GMT

کلیپی از شهدای غواص عملیات کربلای 4

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۴۶۱۰۸

کلیپی از شهدای غواص عملیات کربلای 4

‍‍‍‍‍‍


 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پنجم دی‌ماه سالروز شروع عملیات کربلای 4 است. این عملیات نظامی با رویکرد تهاجمی رزمندگان ایرانی در جنگ عراق علیه ایران در روز 5 دی سال 1365 با فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اجرایی شد.

عملیات کربلای 4 با رمز «محمد رسول‌الله(ص)» در محور ابوالخصیب به صورت گسترده صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برملا شدن نقشه این عملیات سبب شکست سختی برای ایران شد، به نحوی که رزمندگان پس از حدود یک روز از آغاز عملیات با به جا گذاشتن شمار فراوانی از شهدا و مجروحان،‌ مجبور به عقب‌نشینی شدند.

در کلیپ زیر لحظه وداع غواصانی که در این عملیات به مقابله با دشمن پرداختند نشان داده شده است. پیکر این شهدای غواص همزمان با 26 خرداد و پس از 30 سال به میهن اسلامی بازگشتند و همزمان با 26 خرداد سال 94 در خیل عظیم مردم تهران تشییع شدند.

Number of Visited: 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم

اسدالله عباسی در دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شهدای مدافع حرم گفت: عظمت شهادت به قدری والاست که برای این پاسداران حضور در جبهه‌های مبارزه با دشمنان اسلام فراتر از همه چیز بود.

وی صبوری والدین و همسران شهدا را پشتوانه‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: اگرچه تحمل این رنج و مصیبت مشکل است، اما فرزندان شهدا باید پیام رسان و سند افتخار این انقلاب باشند.

شهید سید اسماعیل سیرت نیا، ۱۶ آبان در سن ۳۷ سالگی در عملیات مستشاری در منطقه حلب سوریه به فیض شهادت نایل آمد.


همچنین استاندار گیلان با خانواده محترم شهید مدافع حرم سعید مسافر در رشت ، دیداری نوروزی داشت.

دکتر اسدالله عباسی در این دیدار گفت: اقدامات خداپسندانه، اخلاق نیکو و روحیه جوانمردانه شهدای گرانقدر از جمله این شهید بزرگوار باید در جامعه بیش از پیش بازگو شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولان با دیدار شما خانواده معظم شهداء درس ایثار و استقامت می‌گیریم، افزود: این دیدار‌ها توان مضاعفی برای ادامه کار و خدمت به مسئولان می‌دهد.

استاندار گفت: جوانان برومند کشورمان با روحیه و غیرت دینی و اسلامی در فراسوی مرز‌ها حاضر شدند تا در دفاع از ارزش‌های انسانی و اسلامی، در مقابل گروه‌های تروریستی بایستند.

شهید مدافع حرم سعید مسافر فروردین سال ۹۵، در سن ۳۰ سالگی در عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • قالیباف: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین، جهان اسلام و تمام دنیا است/زیاد النخاله: جمهوری اسلامی ایران با تمام ظرفیت‌های خود در حال همکاری با فلسطین است.
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • مادر شهیدان والامقام «جلیل و جلال آزادی» آسمانی شد
  • «اروند» دریایی که حال و هوایش فرق می‌کند
  • روایت نور؛ از ابتدا تا انتهای سفر عاشقی به کربلای ایران
  • فیلم/ یادمان شهدای عملیات طوفان‌الاقصی در ورزشگاه آزادی
  • یادمان شهدای عملیات طوفان‌الاقصی در ورزشگاه آزادی
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • لحظات گرفتار شدن سربازان اسرائیلی در کمین رزمندگان فلسطینی (فیلم)