Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:اپل قصد دارد برای ارتقای برخی برنامه های خود ظرفیت باتری ها را افزایش دهد.

یک شرکت تولید کننده موبایل قصد دارد در ۲۰۱۹ ظرفیت باتری موبایل های خود را بیفزاید تا قابلیت حسگرهای سه بعدی و واقعیت افزوده را به دوربین دستگاه اضافه کند.

به گزارش اپل اینسایدر، اپل مشغول ساخت باتری هایی با ظرفیت بالاتر برای آیفون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که افزایش ظرفیت باتری به موبایل امکان به کارگیری قابلیت های جدید مانند واقعیت افزوده را می دهد. پیش بینی می شود قابلیت های حسگر ۳بعدی و واقعیت افزوده در ۲۰۱۹ میلادی به دوربین پشتی آیفون اضافه شوند. این موارد برق بیشتری مصرف می کنند و به همین دلیل اپل به دنبال راهی است تا ظرفیت باتری خود را بیفزاید.

رهمین راستا مینگ چی کو تحلیلگر موسسه KGI Securities در یادداشتی برای سرمایه گذاران می نویسد: به اعتقاد من اپل ظرفیت باتری های خود را از ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ میلادی افزایش می یابد. به همین دلیل احتمالا اپل اجزای دیگر دستگاه را کوچکتر می کند تا بتواند باتری را بزرگتر کند.

همچنین پیش بینی می شود اپل در دستگاه های آتی از مدارهای انعطاف پذیر بیشتری استفاده کند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس

تین نیوز

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه در سال گذشته نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مورد توجه ویژه قرار داشت، گفت: در این راستا ۲۷ دستگاه ون و ۱۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهر افزوده شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی نوبانی در هرمزگان با اشاره به اهمیت حمل و نقل عمومی در شهر بندرعباس گفت: تغییر در زیرساخت های شهری باید با اولویت دهی به حمل و نقل عمومی انسان محور همراه باشد.

نوبانی ادامه داد: با یکپارچه سازی و ترکیب بسترهای حمل و نقل انسان محور شهروندان به استفاده از حمل و نقل پاک ترغیب می شوند.  

وی با اشاره به شرایط اقلیمی این شهر عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین ساختار خطی و طولی شهر، شاید استفاده از دوچرخه و یا محورهای پیاده فقط در فصل معینی از سال امکان پذیر باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی، استفاده از حمل و نقل عمومی از محدود گزینه های در دسترس جهت بهبود وضعیت آلودگی هوای شهر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • دو هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور افزوده شد
  • فلومتر التراسونیک کانال باز چیست؟
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد