Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رزمجو بخشدار سوق گفت:مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبارات نفت، ۳ میلیارد از اعتبارات ارتقاء شاخص ها و از اعتبارات ماده ۱۸۰ نیز یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به این جاده اختصاص داده شد، که امیدواریم با این تخصیص بودجه موافقت شود و در ماه‌های آتی شاهد بهره برداری این محور ارتباطی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هم اکنون ۳ و نیم کیلومتر این محور توسط پیمانکار در حال آسفالت است که بعداز اتمام این مرحله مابقی محور را در دستور کار قرار می‌دهیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت (۱۰ هزار میلیارد تومان) از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت