Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان تفنگداران دریایی ارتش آمریکا در دیدار با سربازان آمریکایی مستقر در نروژ گفت که برای جنگی بزرگ ‌آماده باشند.

به گزارش خبررگزاری مهر به نقل از دویچه وله، ژنرال «رابرت نلر» از ۳۰۰ تفنگدار آمریکایی مستقر در نروژ خواست که برای یک جنگ تمام عیار آماده باشند.

وی در ادامه گفت: امیدوارم که پیش بینی های من درست نباشد اما جنگی در شرف وقوع است و شما فراموش نکنید که برای چه اینجا هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفنگداران آمریکایی در «تروندهایم» نروژ در ماه ژانویه سال جاری برای پشتیبانی از  مرکز فرماندهی آمریکا در اروپا و ناتو مستقر شده‌اند.

رسانه‌های آمریکا گزارش می‌دهند که این ژنرال ارشد به عنوان یکی از اعضای ستاد مشترک ارتش مسئول برنامه‌ریزی اضطراری در پنتاگون است.

سخنگوی رابرت نلر گفت که در نقل قول ژنرال نلر به دشمن مشخصی اشاره نمی‌شود و این سخنان بیشتر برای انگیزه دادن به سربازان بوده است. به گفته او، سخنان نلر می‌بایست عاملی تشویقی برای سربازان آمریکایی باشد تا همچنان به تمرینات سخت نظامی ادامه دهند؛ زیرا فکر یک جنگ قریب‌الوقوع به سربازان انگیزه بیشتری برای آمادگی می‌دهد.

او همچنین به واشنگتن پست گفته است: من نمی‌توانم یک فرمانده نظامی حرفه‌ای را تصور کنم که به سربازان خود پیشنهاد دهد به منازعه فکر نکنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی/ استقرار قاضی کشیک در ۹ فرودگاه بزرگ کشور

دادستان کل کشور از تداوم فعالیت ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی به دلیل دو مرحله‌ای شدن انتخابات در برخی از حوزه‌های انتخابیه خبر داد.

به گزارش ایسنا،  حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی در جلسه امروز شورای عالی قضایی که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه برگزار شد، با بیان اینکه طبق روال سابق، در ایام تعطیلات نوروز پیش رو، قاضی کشیک در همه دادسراها مستقر خواهند بود، گفت: حَسب درخواستی که صورت گرفته بود و هماهنگی‌های به عمل آمده، بنا شد همزمان با ایام تعطیلات نوروز، در ۹ فرودگاه بزرگ و پرتردد کشور، قاضی کشیک مستقر باشد تا احیاناً اگر برای برخی مسافرین بحث قضایی پیش آمد، دچار معطلی نشوند و همانجا در اسرع وقت تعیین تکلیف صورت بگیرد.

دادستان کل کشور همچنین گفت: با توجه به اینکه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شده است، ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی همچنان فعال بوده و در اولین فرصت سال آینده، جلسه بعدی خود را تشکیل خواهد داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • گذشت زمانی که آمریکا و انگلیس بتوانند نفت این ملت را بدزدند
  • دل نوشته خواندنی فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • دل نوشته فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • تداوم فعالیت ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی/ استقرار قاضی کشیک در ۹ فرودگاه بزرگ کشور
  • استقرار قاضی کشیک در ۹ فرودگاه بزرگ و پرتردد کشور
  • الحوثی: آمریکایی‌ها با مجازات سختی مواجه خواهند شد
  • واکنش رسانه آمریکایی به رزمایش ایران، روسیه و چین
  • واکنش رسانه آمریکایی به رزمایش ایران، روسیه و چین ؛ پیام مهمی برای غرب دارد
  • رسانه آمریکایی: رزمایش ایران، روسیه و چین پیام مهمی برای غرب دارد
  • خبر خوش درباره مرخصی عید سربازی