Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@20:04:06 GMT

آغاز دور برگشت سوپر ليگ كاراته بانوان

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۴۶۷۸۴

آغاز دور برگشت سوپر ليگ كاراته بانوان

خبرگزاري آريا- هفته چهارم از دور برگشت سوپر ليگ كاراته بانوان روز جمعه 8 دي ماه در سالن شهيد كبگانيان تهران برگزار مي شود.
به گزارش آريا به نقل از سايت فدراسيون كاراته، نيم فصل دوم سوپر ليگ كاراته بانوان روز جمعه با برگزاري 8 ديدار آغاز مي شود و بر اساس برنامه تيم بيمه تعاون قهرمان نيم فصل اول در اولين ديدار به مصاف تيم وحدت ايران مي رود و در ادامه با دانشگاه پيام نور مركزي مبارزه خواهد كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه اين پيكارها هيات كاراته اصفهان با نارين صنعت آريا ديدار مي كند. باشگاه حامي با تيم آواي رزم روبرو مي شود. نفت اميديه با دانشگاه پيام نور مركزي مبارزه خواهد كرد. باشگاه حامي به مصاف تيم نارين صنعت آريا مي رود. روز جمعه همچنين وحدت ايران و هيات كاراته اصفهان مقابل هم صف آرايي مي كنند و نفت اميديه مقابل تيم آواي رزم قرار خواهد گرفت.
در جدول رده بندي و تا پيش از آغاز ديدارهاي دور برگشت، بيمه تعاون با 18 امتياز تيمي و 160 امتياز انفرادي اول است. هيات کاراته اصفهان با 18 امتياز تيمي و 155 امتياز انفرادي در رده دوم قرار دارد. پيام نور مرکزي با 12 امتياز تيمي و 116 امتياز انفرادي، نفت اميديه با 12 امتياز تيمي و 90 امتياز انفرادي، آواي رزم با 9 امتياز تيمي و 68 امتياز انفرادي، وحدت ايران با 3 امتياز تيمي و 72 امتياز انفرادي، نارين صنعت آريا با 3 امتياز تيمي و 55 امتياز انفرادي و باشگاه حامي بدون امتياز تيمي و 43 امتياز انفرادي به ترتيب در رده هاي سوم تا هشتم جاي دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود

اسماعیل حاجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه فولاد خوزستان بار دیگر متوقف شد تا به رده چهاردهم جدول رده‌بندی سقوط کند، اظهار کرد: یکی از بهترین بازی‌های فولاد خوزستان برابر آلومینیوم اراک برگزار شد. فولاد از فرصت‌ها گلزنی متعدد خود یک گل ساخت و آلومینیوم هم یک موقعیت در کل بازی داشت و همان موقعیت تبدیل به گل شد. استرس و اضطراب ناشی از شرایط جدولی که در موقعیت سختی هستیم باعث شد تا بازیکنان نتوانند از این موقعیت‌ها به گل برسند. بازی خوبی برابر آلومینیوم انجام دادیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی مقابل تراکتور و دیگر تیم‌ها نتایج خوبی بگیریم.

سرپرست تیم فولاد خوزستان درباره صحبت‌های عبدالله ویسی پس از دیدار با آلومینیوم که همراه با اعتراض شدیدی بود و کمیته انضباطی او را برای ادای توضیحات فراخواند، گفت: الان پایین جدول شرایط خیلی حساس شده و تیم‌ها برای بقا می‌جنگند. یک مقدار باید نظارت بر روی داوری‌ها بیشتر باشد که خدای ناکرده حق کسی ضایع نشود. منظور دقیق صحبت‌هایی را که ویسی کرد متوجه نشدم ولی حتماً با او صحبت می‌کنم، چون او بعد از آنکه تیمش برد را از دست داد بسیار عصبانی و ناراحت شد.

حاجی زاده در واکنش به اینکه ویسی گفته بود «نجاست فوتبال را ول کرده‌ایم و برای تیمی حاشیه درست می‌کنیم که نماد فوتبال ایران است. فولاد خوزستان باید در فوتبال ایران باشد.» تصریح کرد: فصل بدی را برای فوتبال خوزستان پشت سر می‌گذرانیم. سه تیم انتهای جدولی خوزستانی هستند. صنعت نفت، فولاد و استقلال خوزستان مستحق موفقیت‌های بیشتری هستند. سابقه نداشته سه تیم خوزستان، استانی که نماد فوتبال ایران هستند در خطر سقوط باشند. سر همین مسائل نیاز بیشتری به نظارت بر داوری‌های مسابقات داریم تا حق هیچ تیمی ضایع نشود و فوتبال را عادلانه دنبال کنیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • انریکه: در برگشت تیمی متفاوت خواهید دید
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • پارما به سری A برگشت