Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرمهدی ژوله با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت:

خدا رو شکر دولتی داریم که بعد از سالها که نمیدونستیم دولتها از کجا درمیارن و کجا خرج میکنن ،انقدر شفاف هرچی هست و نیست رو گذاشته وسط که از فوتبالیست و خواننده گرفته تا مجری برنامه ترکیبی تلویزیون و پلنگ اینستا و مردم شریف شهر همه فهمیدن پولهای دولت از کجا میاد و کجا خرج میشه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداروشکر بعد از سالها دولتی داریم که از فوتبالیست و خواننده گرفته تا مجری برنامه ترکیبی تلویزیون و پلنگ اینستا و مردم شریف شهر همه میتونن نقدش کنن،باهاش شوخی کنن و بهش بد و بیراه بگن بدون اینکه نگران عواقب نقد و شوخی و توهین شون باشن. خداروشکر دولتی داریم که انقدر پای فیلتر نشدن فضای مجازی واستاده که ما حالا اینستا و تلگرامی و جایی داشته باشیم از درامدها و مصارف بودجه باخبر بشیم و توش طنز و نقد و توهین فوتبالیست و خواننده و مجری برنامه ترکیبی و پلنگ اینستا و مردم شریف شهر رو به گوش مردم و مسئولین و همدیگه برسونیم.

من هم مثل شما دارم زیر این الودگی و ترافیک و استرس و بیکاری و غم فقر و شکاف طبقاتی و ناکارامدی و شل کاری و فساد اداری و اقتصادی و هزار کوفت و زهرماری که بارش رو دوش من و خانواده و دوستان و تک تک شماست له میشم ولی پشیمون نیستم .نه از رای دادن،که راه دیگه ای بلد نیستم برای بهتر شدن اوضاعمون جز صندوق رای ونه از رای دادن به این... دولت،که نسخه دیگه ای نمیشناسم جز مشی عقلانیت و اعتدال . وقتی ماشینم خراب میشه نمیندازمش دور.میبرمش تعمیرگاه. هشتگ مثل خیلی ها پشیمان نیستم ولی هشتگ مثل خیلی ها شاکی ام. من هم خانواده و دوستان بیکار دارم. من هم داروهای بیماران خاص مصرف میکنم. من هم بعضی وقتها تخم مرغ میخورم.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی

حسن روحانی در دیدار دوره‌ای با معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.   به گزارش سایت حسن روحانی او در بخشی از اظهارات خود  از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.   موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.   اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی
  • ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان