Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: برنامه «روز خدمات جامعه مسلمانان و یهودیان» امروز در سنت لوئیس آمریکا برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « fox2now»، «سارا بگ» از اعضای «موسسه اسلامی سنت لوئیس» و «آلیسا بنفورد» از اعضای «انجمن برنامه و مشارکت برای شورای روابط جامعه یهودیان»،شهروندان «سنت لوئیس» را تشویق کردند تا به هفتمین برنامه سالیانه «روز خدمات جامعه مسلمانان و یهودیان» ملحق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه،امروز (دوشنبه 4 دی) در «سنت لوئیس» برگزار می شود.

در سال 2010 میلادی ،موسسه اسلامی سنت لوئیس و شورای روابط جامعه یهودیان سنت لوئیس و مرکز عدالت اجتماعی وابسته به این مرکز، اولین برنامه روز خدمات یهودیان و مسلمانان را برگزار کردند.

«روز خدمات» برای کمک به جامعه سنت لوئیس از طریق ارائه خدمات و پروژه های خیریه به وجود آمد.

این برنامه در کریسمس برگزار می شود تا داوطلبان فرصت برگزاری جشن با خانواده هایشان را داشته باشند و در عین حال به تحکیم روابط میان جوامع یهودی و مسلمان کمک کنند.

در این مراسم خدمات بسیاری از جمله به کودکان ارائه می شود و داوطلبان از هر دین و مذهبی می توانند در این مراسم شرکت داشته باشند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ رضوی دوست گفت: در هفته جهاد خدمات رسانی ۳۰ گروه جهادی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی، عمرانی، کشاورزی، پزشکی و دامپزشکی به گروه‌های هدف در این شهرستان خدمات ارایه می دهند.

او ادامه داد: از برنامه‌های این هفته افتتاح کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده جهادگران برتر و اعزام طلایه داران اقتصاد مقاومتی و جهادگران به اجلاسیه استانیاست.

او افزود: در این هفته چند طرح محرومیت زدایی شامل طرح تعویض شبکه انتقال آب روستا‌های امامزاده بزم و قاضی آباد، ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی روستا‌های جعفریه و جعفرآباد علیا، ساخت کانال‌های آبیاری کشاورزی بتونی روستا‌های قلعه آباده و گودآسیاب مزایجان افتتاح خواهد شد.

از پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت به عنوان هفته جهاد خدمت رسانی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه و تربیت جامعه اسلامی بود
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • بخش قابل توجهی از یهودیان از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام بیزاری کرده‌اند
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت برگزار می شود
  • تنفر جهانی از اسرائیل و صهیونیزم یا یهودی ستیزی؟
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود