Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی یونسی مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در پیامی میلاد مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح ذیل است:

فرا رسیدن میلاد مسعود حضرت عیسی مسیح (علیه السلام)، پیام‌آورمحبت، مدارا وانسان‌دوستی و همچنین آغاز سال نو میلادیرا به همۀ پیروان این دین توحیدی و ایرانیان عزیز مسیحی (ارامنه، آشوریان و کلدانیان) صمیمانه تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز جهان بشری،تشنۀ همدلی، صلح، آرامش،اعتدال، مدارا و عقلانیت است. این مفاهیم از تعالیم و آموزه‌هایاساسی ادیان توحیدی است.آموزه‌هایی که بر پایه اصل کرامت انسانی و عدالت اجتماعی بنیان شده است. باور به اصل کرامت ذاتی بشر، زیربنای رعایت حقوق شهروندی و ارزش دانستن همبستگی و انسجام ملت‌هاست.

  پیام تمام ادیان الهی به بشر آن است که مروت و مدارا پادزهر خشونت و آموزه‌های شیطانی است. درس بزرگ این ادیان آسمانی پذیرش دیگری و زندگی مسالمت‌آمیز همراه با صلح، مدارا و محبت است وراه پیشنهادی برای دستیابی به چنین جهان زیستی،گفت و گو پیروان ادیان و دوری از افراط و خشونت است. سفر عالیجناب پاپ فرانسیس اول؛ رهبر کاتولیک‌های جهان، به کشور میانمار و اقدام مسیح‌گونه ایشان در عذرخواهی از مسلمانان آسیب دیده از خشونت پیروان افراطی بودایی، براساس همین الگوی همزیستی اخلاقی ادیان توحیدی بوده است. نکته درس آموز این عمل آن است که جناب پاپ از جایگاه یکی از رهبران بزرگ مسیحیت از مسلمانان کشوری دیگر (میانمار) به دلیل ظلم پیروان آیین بودایی، دلجویی کردند. این اقدام شایستۀایشان بسیار قابل تقدیر است. اینجانب به عنوان یک ایرانی مسلمان و مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها، جهت این حرکت خداپسندانه، از ایشان سپاسگزاری می‌نمایم، به امید روزی که جهان بشری عاری از خشونت و افراط گرایی باشد.

ضمن آرزوی سالی سرشار از سعادت و شادکامی، از خداوند متعال برای همه مسیحیان و ایرانیان مسیحی،زندگی آرام توأم با موفقیت رامسألت دارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت

‌به گزارش‬ خبرگزاری‬ مهر، ‬ آیت‬ الله‬ «سید‬ ابراهیم‬ رئیسی» ‬ رئیس‌جمهور کشورمان در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می‌نمایم و امیدوارم این پیروزی که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه‌های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسالت دارم.

کد خبر 6091273 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی