Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رییس‌ جمهوری در حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین علی یونسی را به عنوان مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی منصوب کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن حکم حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای علی یونسی
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتظار دارد با پیگیری امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی نسبت به ارایه مشاوره به هنگام در چهارچوب مقررات کشور و منشور حقوق شهروندی اقدام نمایید.
توفیق شما را در خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.
حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران»
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی متولد 1330 در شهر نهاوند است که در دولت یازدهم دستیار ویژه رییس جمهوری اسلامی ایران در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی بود.
وی در دولت اصلاحات نیز وزیر اطلاعات بود.
سیام**9314**1336
تنظیم: داود توسلی**انتشار:مهرنوش خانزائی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده‌ای نیست

به گزارش جماران؛ به نقل از شفقنا، رییس سازمان صدا و سیما می‌گوید: مسئولیت اظهارات مهمانان یا کارشناسان مذهبی برعهده صدا و سیما نیست بلکه بر عهده شخصی است که این صحبت یا موضع را بیان کرده است.

پیمان جبلی بیان کرد: طبیعتاً اتاق فکر‌های تخصصی در شبکه‌های مختلف ما وجود دارد و موضوعات مربوط به مهمانانی که دعوت می‌شوند از جمله سطح و تخصصشان و سایر ویژگی هایشان بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین شورای معارف در سازمان صدا و سیما وجود دارد که آن هم به این موضوع از بعد سیاستگذاری‌های کلان توجه می‌کند، اگر مواردی وجود داشته باشد که باید دقت نظر بیشتری شود، حتما مورد تجدید نظر و بررسی مجدد قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا برای ممانعت از بیان صحبت‌های غیر دقیق در برنامه‌های مذهبی نظارت درستی صورت نگرفته است؟ گفت: بخش عمده‌ای از برنامه‌های صدا و سیما زنده هستند و در برنامه‌های زنده هم کنترل اظهارات مهمانان کار ساده‌ای نیست. وظیفه ما این است که اولاً دقت‌های لازم را در انتخاب کارشناسان و مهمانان و افرادی که دعوت می‌شوند به عمل بیاوریم و مواردی که در انتخاب مهمانان و کارشناسان احتیاج به بررسی و بازنگری دارد را مدنظر قرار دهیم و بدان توجه کنیم.

جبلی اظهار داشت: نکته بعد اینکه باید مسئولیت رسانه ملی در قبال اظهارات یا مواضعی که در گفتار مهمانان و کارشناسان مطرح می‌شود را روشن کنیم و یادآور شویم که مسئولیت برعهده صدا و سیما نیست بلکه بر عهده شخصی است که این صحبت یا موضع را بیان کرده است.

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • رییس صدا و سیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • رییس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده‌ای نیست
  • رییس صدا و سیما : مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده ای نیست
  • پرویز داوودی؛ ‌۱۸ نکته درباره معاون اولی که از رییس خود برید