Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز _۲ دستگاه فیدر ۳۳ کیلو ولت در پست های برق نواحی زیر پوشش شرکت برق منطقه ای خوزستان نصب می شود.

به گزارش قدس آنلاین،مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت : این دو دستگاه به ارزش سرمایه گذاری یک میلیارد ریال و ۵۰۰ میلیون ریال در پست ۱۳۲ کیلو ولت دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد نصب می شود. 
محمود دشت بزرگ افزود : هدف از اجرای این طرح افزایش پایداری شبکه، ایجاد ظرفیت مناسب، کاهش خاموشی مشترکان خانگی و صنایع در نواحی زیر پوشش است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : این طرح از ابتدای دی ماه سالِ جاری توسط متخصصان داخلی شروع و در اسفند ماه همین سال به پایان می رسد.
مرحله نخست طرح دائم پست ۱۳۲/۲۰ کیلوولت دنا دراستان کهگیلویه و بویراحمد با ظرفیت ۲۷ مگاولت آمپردر تیرماه سالِ جاری با هدف تامین برق پایدار و مطمئن مشترکانِ صنعتی و خانگی در نواحی زیر پوشش به بهره برداری رسید.
شرکت برق منطقه ای خوزستان ، مسئولیت تولید وانتقال نیروی برق را در سطح پراکنده دو استان خوزستان و کهگیلوبه و بویراحمد در مساحتی حدود ۸۱ هزار کیلومتر مربع به عهده دارد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • آماده‌باش در ۱۴ استان درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند