Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا راحت دهمرده، مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: مسأله فاقدین شناسنامه و مشکوک التابعین یک معضل بزرگ در استان است که بحمدالله با پیگیری‌های مسئولین در دولت تدبیر و امید در حال برطرف شدن است.
وی اظهار کرد: از سال 92 پیگیری مسأله فاقدین شناسنامه به‌صورت ویژه آغاز شد و تاکنون 7 هزار پرونده افراد بالای 18 سال که عمدتاً سرپرست خانوار هستند، بررسی و برای 24 هزار و 722 فاقد شناسنامه در استان، شناسنامه صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ثبت احوال استان با بیان اینکه تلاش داریم تا مابقی پرونده‌ها نیز تا پایان سال جاری تعیین تکلیف شوند، ادامه داد: بررسی هویت فاقدین شناسنامه ابتدا در شوراهای تأمین شهرستان‌ها انجام می‌شود و در صورت تأیید، صدور شناسنامه صورت خواهد گرفت.
دهمرده بیان کرد: برای مدعیان تابعیت ایرانی و کودکانی که حاصل ازدواج زنان ایرانی با مردان غیر ایرانی هستند، نیز این افراد باید به اداره امور اتباع مراجعه و نسبت به درخواست صدور شناسنامه اقدام کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین روز ازنمایشگاه اکسپو وحضور سرمایه گذران درغرفه سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، این استان دارای قابلیتهای فراوانی در صنعت ، معدن ، شیلات و کشاورزی است و در روز پایانی این نمایشگاه تفاهم نامه هایی امضا شد .

جزئیات بیشتر را در این گزارش ببیند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌وبلوچستان
  • ازمشکلات بر زمین مانده تاآزادی بیان به سبک آمریکایی درتلنگر این هفته سیستان وبلوچستان
  • پنجمین روز از نمایشگاه اکسپو وحضور سرمایه گذران درغرفه سیستان وبلوچستان
  • پنجمین روز ازنمایشگاه اکسپو وحضور سرمایه گذران درغرفه سیستان وبلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • پیوندهای قومی بخش مهم شناسنامه اقوام ایرانی است
  • مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات