Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، مجموع آثار کلامی کاشف الغطاءعلامه شیخ محمد الحسين آل كاشف الغطا در جهت گسترش و تثبیت فرهنگ و معارف اهل بيت (عليهم السلام)، در حوزه نجف تحولات نوينی را در روش‌ها و شيوه‌هاي عرضه علوم ديني ايجاد كرد و با توجه به اين كه حوزه عمدتاً بر فقه و اصول استوار بود روش تازه‌اي در پيش گرفت و جايگاه مناسب‌‌تري را براي علم كلام و فلسفه در حوزه آموزشي نجف ايجاد كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان علاوه بر بکار گیری شیوه‌های نوین، با قلم و بیان خویش در عرصه‌های مختلف علمی، دینی، اجتماعی، فرهنگی ، سیاسی به فعالیت پرداخت.وی هماره با انحرافات و بدعت‌های مذهبی وهابیت، بهائیت، مسیحیت، و مادی گراها و دفع شبهات آنان به مبارزه برخاست، وآثار مبارکی از خود به یادگار گذاشت که مجموعه کلامی از جمله آن هاست.

الإمام کاشف الغطاء حیاته و آثاره؛ المدخل الثانی؛ الدین والإسلام؛ عدل الهی؛ الدین والإسلام از هجرت تا رحلت؛ معجزات آن حضرت.؛ .جنّة المأوی؛ المطالعات و المراجعات و النقود و الردود؛ الدروس الدینیة از جمله آثار آن مرحوم است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جمعی از دانش آموزان مدرسه ابتدایی پسرانه فارابی ارومیه آثار نقاشی خود را از ۱۶ اردیبهشت سال جاری در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی به نمایش گذاشتند .

در این نمایشگاه که به مدت دو روز برگزار می‌شود تعداد ۱۵۰ اثر نقاشی با موضوع‌های مختلف در تکنیک‌های آبرنگ و مداد رنگی از هنرمندان دبستانی در معرض دید عموم قرار گرفته است .

کشف و پرورش استعدادهای هنری ،آشنایی با محیط نگارخانه و ارائه آثار هنری در آن، تشویق خانواده‌ها جهت حمایت از دانش آموزان مستعد هنری در کنار اهمیت دادن به آثار هنری خلق شده توسط کودکان و تشویق آنها به یادگیری فنون هنری از اهداف اصلی اجرای این نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی است .

دیگر خبرها

  • ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی در مجموعه پایانه بار یزد
  • برگزاری نمایشگاه «آبی» در باگالری
  • ◄ انتشار یک کتاب جدید درباره قوانین و مقررات حمل و نقل و ترافیک
  • کتاب «آینده می‌افتد زمین» رونمایی می‌شود
  • نوسازی مجموعه ورزشی فجر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • کتاب جدید بهمن پگاه راد رونمایی می شود
  • ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی در مجموعه‎ی پایانه بار یزد
  • کتاب جدید بهناز ضرابی زاده با نام «پری خانه ما» رونمایی می‌شود
  • دانشگاه ادیان و مذاهب با ۳۲۳عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری