Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-27@11:22:59 GMT

پخش بازی بدون گزارش در ایتالیا!

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۴۸۱۴۶

معروف‌ترین شبکه ورزشی ایتالیا به خاطر عدم دریافت حق پخش جام جهانی ۲۰۱۸ دست به اعتصاب می‌زند.

به گزارش شریان نیوز،به نقل از روزنامه ریانووستی روسیه، خبرنگاران شبکه تلویزیونی رای اسپورت ایتالیا در اعتراض به حق پخش‌ دیدارهای جام جهانی 2018 فوتبال در روسیه دست به اعتصاب خواهند زد.

شبکه رای اسپورت همچنین اعلام کرد که دیدار مرحله یک‌چهارم جام حذفی ایتالیا میان تیم‌های یوونتوس و تورینو را به دلیل اعتصاب خبرنگارانش بدون گزارش پخش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این بازی سوم ماه ژانویه 2018 میلادی برگزار می‌شود و شبکه رای اسپورت هیچ‌گونه مصاحبه قبل و بعد از بازی انجام نخواهد داد. این کانال مطرح ورزشی ایتالیا برای اولین‌بار حق پخش دیدارهای جام جهانی فوتبال را دریافت نکرد و همین مسئله اعتراض شدید آنها و خبرنگاران رای اسپورت را به دنبال داشت. در چند دوره حق پخش مسابقات جام جهانی در اختیار شبکه رای ایتالیا بوده است. جمعه گذشته پس از اعلام توافق رسمی فیفا با کنسرسیوم روسی 2SPORT2 برای پخش دیدارهای جام جهانی 2018 فوتبال اعلام شد که در ایتالیا نیز شرکت مدیاست 64 بازی این رقابت‌ها را در کانال رایگان خود پخش خواهد کرد.     منبع:خبرورزشی

 

  برچسب هاگزارشایتالیاجام جهانیفوتبالیوونتوستورینوروسیه مطالب مرتبط آب پاکی FIFA روی دست پرسپولیس!
کریمی: پرسپولیس کار شاقی نکرده است
فدراسیون فوتبال چه کسی را جانشین کی‌روش کرد؟
یورش ستاره های ایران علیه ستاره کره برای فتح آسیا
استقلالی‌ها تا یک هفته دیگر پولدار می‌شوند
داستان لباس های بازیکن بد تیپ

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان لیگ در نامه ای به هیات فوتبال استان مرکزی اعلام کرد دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تصویر نامه سازمان لیگ را مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس