Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان با اشاره به ثبت‌نام ۲۰۰۰ نفر از استان در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم، از تمدید ثبت‌نام آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا ۳۰ دی‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت‌نام آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا 30 دی‌ماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان با به اشاره به برگزاری مشترک آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سال جاری توسط معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، افزود: وزارت ارشاد برای شانزدهمین سال متوالی و سازمان اوقاف برای ششمین سال متوالی این آزمون را در دست برگزاری دارد و امسال با توافقات به‌عمل آمده این آزمون مهم که ماحصل تلاش یک ساله  قرآن‌آموزان و حافظان و تالیان قرآن‌کریم است، به‌صورت مشترک برگزار خواهد شد.

وی افزود: این آزمون در 24 رشته قرآنی و در 4 گروه حفظ، مفاهیم، اهل‌بیت و آزمون مجازی تدبر در قرآن برگزار می‌شود و علاقه‌مندان با هر شاخه فعالیت در زمینه قرآن می‌توانند با شرکت در این آزمون گواهینامه معتبر دریافت کرده و در صورت کسب حد نصاب نمره 95 از 100، بدون قرعه‌کشی از جوایز ارزنده نقدی آن بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام تدینی گفت: شرکت در این آزمون از طریق سایت www.quranedu.ir با پرداخت 5000 تومان صورت می‌گیرد و گواهی‌نامه‌های صادره این آزمون برای نمرات 70 به بالا خواهد بود که ارزش قانونی خوبی از قبیل احتساب دوره آموزشی، درج در رزومه کاری و قابل ارائه به مراجع دولتی و دانشگاهی و آموزشی را دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون در حدود 2000 نفر در این آزمون در استان ثبت‌نام کرده‌اند و تقاضای ما از داوطلبین این است که فرآیند ثبت‌نام را به روزهای آخر موکول نکنند و هرچه سریعتر ثبت‌نام خود را کامل کنند.

وی با اشاره به اینکه این آزمون در مقطع ابتدایی به صورت شفاهی برگزار می‌شود، افزود: در صورت ثبت‌نام بیش از 20 نفر در هر شهر و روستا، یک حوزه امتحانی در آن مکان دایر  می‌شود و زحمت ایاب و ذهاب متقاضیان شرکت در دوره کاهش خواهد یافت، پس هر چهره قرآنی در این زمینه ما را برای  اطلاع‌رسانی و بهره‌مندی حداکثری مردم عزیز یاری کند.

انتهای پیام/

R7843/P41362/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۸۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد جوی توسط این اداره‌کل، از پیش‌بینی وزش باد شدید برای مناطق شمالی، نوار شرقی و غرب استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، علی ملاشاهی با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد جوی توسط اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان از پیش‌بینی وزش باد شدید برای مناطق شمالی، نوار شرقی و غرب استان خبر داد.

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت: از صبح پنجشنبه تا شب شنبه 20 تا 22 اردیبهشت‌ماه، وزش باد شدید و گرد و خاک در شمال استان، نوار شرقی و غرب رخ خواهد داد و شدت وزش باد برای پنجشنبه شب و روز جمعه پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: توصیه می‌شود در این مدت به نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در زمان غبار آلود شدن هوا توجه، از سفرهای غیرضروری پرهیز و از پوشش گلخانه‌ها و سقف‌های موقت محافظت شود، همچنین برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در کابل به ایستگاه آخر رسید
  • (ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان
  • کریم منصوری: «معلمی» بزرگترین آرزویم است
  • «معلمی» بزرگترین آرزویم است
  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر