Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: جلسه مدیران شورای عالی قرآن و رادیو قرآن برگزار و در آن بر ضرورت توجه به اصول، استانداردها و نصاب فنی در تولید تلاوت‌های ترتیل و بهره‌گیری از ظرفیت قاریان توانمند در تلاوت ترتیل مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، جلسه مشترک مدیران شورای عالی قرآن و رادیو قرآن، عصر روز یکشنبه ۳ دی‌ماه، به میزبانی رادیو قرآن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این جلسه موضوع تلاوت‌های ترتیل از زوایای مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت. ضرورت توجه به اصول، استانداردها و نصاب فنی در تولید تلاوت‌های ترتیل، در نظر گرفتن کاربرد و نوع استفاده از این تولیدات در رسانه، لحاظ ذائقه مخاطبان، بهره‌گیری از ظرفیت قاریان توانمند در تلاوت ترتیل در سراسر کشور و... از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

همچنین مقرر شد از ظرفیت کارشناسی جلساتی که با موضوع ترتیل به‌عنوان یکی از دستورکارهای چهاردهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن برگزار می‌شود، استفاده شود.

در بخش دیگری از این جلسه در مورد ارتقای کمّی و کیفی کرسی‌های تلاوت اذانگاهی که به صورت مشترک توسط شورای عالی قرآن، رادیو قرآن و همراهی نهادهای دیگر برگزار می‌شود گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

سیدعلی سرابی قائم مقام شورای عالی قرآن، احمد ابوالقاسمی مدیر شبکه رادیویی قرآن، علی‌اکبر حشمتی معاون نظارت شورای عالی قرآن، عباس امام جمعه معاون تولید شورای عالی قرآن، محمدتقی میرزاجانی معاون اجرایی شورای عالی قرآن، حجت‌الاسلام محمودرضا ذکاوت سرپرست گروه محافل رادیو قرآن، سعید رحمانی رئیس دفتر برنامه‌ریزی شورای عالی قرآن و سیدمجتبی حسینی مدیر پخش و نظارت در این جلسه حضور داشتند.

پایان پیام/345

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری

به گزارش خبرگزاری مهر، در بخش دوم جلسه شورای عالی قوه قضائیه، کاظم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر در حاشیه جلسه شورای عالی قوه قضائیه، با اشاره به آمار منتشر شده پیرامون دستگیری ۹۰۰ تن از دانشجویان و اساتید در آمریکا طی روزهای گذشته در جریان خیزش ضدصهیونیستی، اظهار کرد: در حالی که طی روزهای اخیر شاهد برپایی تجمعات گسترده ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و بازداشت چندصد نفر از دانشجویان و اساتید آمریکایی در این رابطه هستیم، دفتر کمیساریای حقوق بشر طی همین مدت بدون کوچکترین توجه و اعتنایی به اتفاقات رخ‌داده در آمریکا، سه بیانیه حقوق بشری علیه ایران صادر کرده است که این موضوع مؤید تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری است.

کد خبر 6092237

دیگر خبرها

  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند | برخی از آنها چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند!
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند!
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • با اصل تبادل زندانیان موافقیم
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن